מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

פרויקט ויזה אלקטרונית להודו יוצא לדרך

11.2014

שירות חדש להוצאת ויזה אלקטרונית להודו יחנך לקראת סוף חודש נובמבר, באמצעותו תושבים של 43 מדינות וישראל ביניהן, יוכלו להזמין ויזה דרך האינטרנט ולקבלה לאחר ארבעה ימים.

פרויקט ויזה אלקטרונית להודומשרדי הפנים והתיירות של הודו הודיעו כי בקרוב מבקרים מ-43 מדינות ברחבי העולם יוכלו להוציא אשרת כניסה דרך מערכת ויזה אלקטרונית. ישראל, גרמניה, ארה"ב, גרמניה, תאילנד, רוסיה, ברזיל, ירדן, איחוד נסיכויות המפרץ ויפן הם בין המדינות שאזרחיה יוכלו לקבל אשרות כניסה מקוונות להודו.

כיום ניתן להוציא ויזה דרך סוכני נסיעות בתהליך האורך כשבוע, או דרך חברה ייעודית העוסקת בכך, בו ממלאים טפסים מפקידים את הדרכון והוויזה המיוחלת מגיעה רק לאחר כשבוע וחצי ואפילו יותר.

השירות החדש שיושק ע"פ ההצהרה של ממשלת הודו בתאריך 27 בנובמבר, תאפשר לתיירים להיכנס לאתר אינטרנט ייעודי למלא טפסים ובקשות ולקבל את הוויזה האלקטרונית תוך 96 שעות. השירות החדשe-visa נועד לעודד את התיירות להודו ולתת דחיפה למבקרים נוספים ממדינות שונות. ע"פ ממשלת הודו, השירות המהפכני יגרום לפריחת הענף והתעשייה הנלווית אליו. עוד היא מציינת כי את האישורים המונפקים לאשרות האלקטרוניות ניתן יהיה לקבל בתשעה שדות תעופה בינלאומיים בדלהי, מומביי, צ'נאי, כולכתה, היידרבאד, בנגלור, קוצ'ין, טריוונדרום וגואה.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...