מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות

mainPicture

תאילנד כובשת את העולם

4.06.2013

טיסה לבנגקוק עם פלייאיסטהעובדה שתאילנד (ובנגקוק שמופיעה כאן בתמונה ממבט על בלילה) הן יעד מועדף על התייר הישראלי אנחנו כבר יודעים, אך בשבוע החולף, מספר אתרים מובילים מהארץ ומהעולם פרסמו נתונים חדשים ומפתיעים לטובה:

* בנגקוק הפכה באופן רשמי ליעד המתוייר ביותר בעולם. לאחר שלונדון אחזה בתואר העיר המתויירת ביותר בעולם בשנה שעברה,השנה בנגקוק עקפה אותה בפער קטן מאד (פחות מאחוז). נתנו זה מוכיח שוב עד כמה כח ועוצמה יש לעיר שמלאה באתרי תיירות, מרכזי עסקים, מרכזי קניות ענקיים וחיי לילה סוערים. מבחינת הכנסה מתיירות לבנגקוק יש עוד מה ללמוד מניו יורק, שעדיין מחזיקה במקום הראשון בהכנסה מתיירות.

לפופולריות של בנגקוק יש חיזוק נוסף שמגיע מאפליקציית הצילום אינסטגרם. לאינסטגרם למעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש שמעלים למעלה מ-40 מיליון תמונות מדי חודש. כל תמונה מקבלת תיוג וכך מי שמחפש את השם הספציפי רואה את כל התמונות הקשורות לשם. בשנת 2012 שני יעדים מפתיעים מאד כבשו את הפסגה : שדה התעופה Suvarnabhumi שבבנגקוק ומרכז הקניות סיאם פאראגון. הקליקו על השמות כדי להגיע לעמודים ולצפות בכל התמונות. המסקנה שלנו מהצפייה היא חד משמעית : אנשים אוהבים להשוויץ שהם בתאילנד :-)

* אתר הCNN בחר את 100 החופים הטובים ביותר בעולם. פרוייקט יומרני כשחושבים על כמות החופים שיש לראות ולהתרשם מהם, אך כשבוחנים אותו ועוברים על הרשימה מבינים עד כמה העבודה היתה מקיפה ומדוקדקת. ברשימה ניתן למצוא חופים מיוון, קרואטיה, סין, מצרים (ישראל לצערנו לא ברשימה) ועוד ועוד מדינות, אך לתאילנד עם האיים המדהימים, יש נציגות של 4 (!) חופים:

מקום 62: Haad rin Beach - Ko Pha gan ( הד-רין, קופנגן):
ללא ספק מדובר בחוף הכי מוכר לישראלים שמגיעים לתאילנד. חוף הדרין שבקופנגן מסמל מעל לכל את מסיבות הפול מון המפורסמות ואווירת החופש הכי גדולה שיכולה להיות.

מקום 55: Phra Nang Beach - Railay (פרא נאנג, ריילי):
אחד החופים הקסומים ביותר שתמצאו בתאילנד אליו אפשר להגיע בסירה מקראבי או חוף או נאנג. מוקד משיכה להמון זוגות ואנשים שמחפשים את השקט. שימו לב שהסוד כבר גלוי ולכן יותר ויותר תיירים מגיעים לאי ולחוף הפסציפי....

מקום 28: Sunrise Beach , Koh Lipe (סאנרייז, קוליפה):
מדובר בחוף היפה ביותר מבין שלושת החופים של האי ואטרקציה לצוללנים שביניכם - אנחנו ממליצים!

מקום 19: Maya Bay - Kho Phi Phi ( מאיה, קופיפי):
עוד נציגות לאי שאהוד מאד על הישראלים. מפרץ מאיה הוא שם דבר בעיני המטיילים הישראלים והבחירה בו כלל לא מפתיעה. מספיק מבט אחד בתמונה כדי להתאהב....



לסיכום, תאילנד נמצאת על המפה והיום יותר מתמיד: בנגקוק, האיים, הצפון המרהיב. לכולם יש מה לראות ומה לחוות בתאילנד.

אנחנו ממתינים לכם בטלפון 09-9700-400 לייעוץ והזמנות לטיול הקרוב שלכם בתאילנד.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...