מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

flyeastThailand - סיכום שנת 2014

flyeastThailand
גברת יוני ניסנמן - מנהלת סניף תאילנד (בנגקוק) 

בחודש יוני 2014 נפתח הסניף בבנגקוק, תאילנד. זה היה רק עניין של זמן עד פתיחת סניף מקומי ביעד המרכזי והפופולרי של החברה, שיענה על כל צרכי המטיילים שלנו. את הסניף מנהלת גברת יוני ניסנמן, אחת הסוכנות הוותיקות ביותר בחברתנו, המכירה היטב את המזרח בכלל ואת תאילנד בפרט.

"ביקרתי בתאילנד כ-30 פעמים, בכל הקונסטלציות האפשריות, החל מטיולי תרמילאים ועד שהות בחופשות מפנקות בבתי מלון יוקרתיים. אני אוהבת את תאילנד והתושבים שבה והיה זה צעד טבעי לעבור להתגורר בה", מספרת ניסנמן. "עצם פתיחת הסניף המקומי מאפשר מענה מקומי ומהיר לתיירים המבקרים בה, בתחילה מהארץ ואחר כך בתאילנד. מטיילים שרוצים להזמין מקום במלונות, לשנות טיסות, לתכנן מסלולים ולהמשיך ליעדים אחרים, יכולים כעת להיעזר בידע, בניסיון וביכולת שלנו, בו במקום ועם נציג דובר עברית המכיר את המקום היטב.
"חשוב לציין שהרבה לקוחות מתקשרים מהארץ כדי להתייעץ מבעוד מועד עם מישהו שנמצא בתאילנד. לסניף המקומי מגיעים מטיילים מהארץ ומכל העולם, ולאחרונה, בצעד מעודד מאד, הגיעו מטיילים ישר מנפאל לאחר ששמעו עלינו מהסניף הנפאלי" מוסיפה.

"המחירים שלנו אטרקטיביים ומתאימים גם לתרמילאים וגם למשפחות המחפשות נוחות ופינוק. יש לנו היצע של מלונות רבים ואטרקציות מגוונות כך שנוכל לבנות את החופשה מתחילתה ועד סופה. הייעוץ ניתן לכולם, ומותאם לכל טווח תקציב העומד לרשות המטיילים. בסניף ניתן לקבל ייעוץ גם על וייטנאם, קמבודיה ולאוס – מדינות בהן טיילתי וחולקת בשמחה את הידע שצברתי על מנת לעזור ולבנות את החופשה המושלמת ", מסכמת ניסנמן.

ומה צופה העתיד?

"תאילנד היא מדינה גדולה, ובעקבות הצורך של לקוחותינו אני מעריכה כי הסניף בבנגקוק הוא רק פתח דבר לסניפים נוספים בצפון ובאיים."

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...