מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

מגלים מחדש את הפיליפינים


עלייה של קרוב ל-50% בקרב המבקרים הישראלים בפיליפינים ברבעון הראשון של 2015 והביקוש ליעד האקזוטי גדל

הפיליפינים הם יעד נבחר ע" תיירים רבים מכל העולם, ובעשורים האחרונים ידעו עליות ומורדות בקרב הביקוש של התיירים הישראלים. בשנים האחרונות ובמיוחד משנת 2012, בה הוקמה לשכת התיירות ישראל –פיליפינים ע"י חברת flyeast ושגרירות הפילפינים בישראל, דומה כי חלה התעוררות וגילוי מחדש של היעד המופלא בקרב התיירים הישראלים. לאחרונה, ע"פ נתוני משרד התיירות הפיליפיני, ברבעון הראשון של 2015 חלה עלייה של 46.72% במספר התיירים הישראלים שביקרו בפיליפינים בהשוואה לאותה תקופה אשתקד.

טיול בפיליפינים

שגריר הפיליפינים בישראל, מר ניל אימפריאל, הגיב כי הוא מברך את ביקורם של התיירים הרבים מישראל לפיליפינים אשר מגלים את החופים המרהיבים, את האטרקציות הרבות ואת העם הפיליפיני ששומר פינה חמה בלב לישראלים.

טיול בפיליפינים הממוקמים בדרום מזרח אסיה, בהחלט ישאיר טעם של עוד, בין אם מבקרים בפאלאוון שנבחר לאי היפה ביותר בעולם ע"י מגזין התיירות המוביל Condé Nast Traveler ובנהר התת קרקעי - פוארטו פרינססה שהצטרף לשבעת פלאי עולם. ובין אם זה בילוי בחיי הלילה התוססים במנילה, או באי בורקאי עם החופים המדהימים.

יריב פישר, מנכ"ל חברת התיירות Flyeast ויו"ר לשכת התיירות פיליפינים-ישראל מציין כי לשכת התיירות הוקמה לפני כשנתיים כדי לקדם בארץ את המודעות לפיליפינים כיעד תיירותי. "בתקופה זו ארגנו הרצאות, ערכנו כנסים, פעלנו בקרב סוכני הנסיעות כדי להעלות מודעות לגבי הפיליפינים, הוצאנו ידוענים לסיור תיירותי וקידמנו את היעד מול חברות התעופה. התייר הישראלי אוהב לגלות מקומות אקזוטיים חדשים והאיים הפיליפינים הם בדיוק היעד המושלם למטייל הישראלי. כבר מהרגע הראשון הבנו שטמון ביעד הזה פוטנציאל צמיחה אדיר – והנתון הזה רק מחזק אותנו להמשיך."

*היום, קל יותר לטייל בפיליפינים עם הסניף המקומי שלנו במנילה. לפרטים נוספים- חייגו 09-9700400

שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...