מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

לשכת התיירות ישראל-נפאל

mainPicture

לשכת התיירות ישראל-נפאל

17.2.2015

לשכת תיירות חדשה, ישראל-נפאל, מצטרפת ללשכות התיירות ישראל-סרי לנקה וישראל-פיליפינים שהוקמו ע"י חברת flyeast בשיתוף השגרירויות נפאל, סרי לנקה ופיליפינים בהתאמה, כדי לקדם ולפתח את תיירות הישראלים למדינה

לשכת תיירות ישראל-נפאל שהוקמה ע"י חברת flyeast בשיתוף שגרירות נפאל, נחנכה בבית השגריר בטקס מכובד שנערך בשבוע שעבר (12.2) בבית שגריר נפאל. במעמד הטקס נכחו שגריר נפאל מר פראהלד קומר פראסאי (Prahlad Kumar Prasai), מנכ"ל חברת flyeast ויו"ר לשכת התיירות ישראל-נפאל מר יריב פישר ומכובדים נוספים ביניהם דיפלומטים, נציגי חברות תיירות בינלאומיות וישראליות ונציגי משרד התיירות הנפאלי בארץ.

הלשכה היא ארגון ללא מטרות רווח שנועד לעודד ולפתח את תיירות הישראלים לנפאל. במהלך הטקס ציין השגריר כי ממשלת נפאל רואה בענף התיירות מנוע לצמיחה כלכלית משמעותית ונוקטת בכל הצעדים להבטיח את שלומם וביטחונם של המטיילים בנפאל. לדבריו הוא רואה חשיבות רבה בהקמת לשכת התיירות ישראל-נפאל שלהערכתו תתרום להגדלת התיירות ועל כן יפעל לקידום פעילות הלשכה.

מר יריב פישר, מנכ"ל flyeast ויו"ר לשכת התיירות ישראל-נפאל הוסיף ובירך על היוזמה המשותפת וציין כי הוא מודה לשגריר על האחריות שהוטלה עליו והוסיף כי בראש ובראשונה יש לפעול באחדות ובשיתוף בין כל חברות התיירות בארץ ובנפאל, במטרה לחשוף את המטייל הישראלי לכל נפלאות נפאל.
 

* בתמונה שגריר נפאל מר פראהלד קומר פראסאי (Prahlad Kumar Prasai) לצד מנכ"ל חברת flyeast ויו"ר לשכת התיירות ישראל-נפאל מר יריב פישר
שגריר נפאל ומנכ"ל פלייאיסט

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...