מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

flyeast בחסות על האקס פקטור ורוז פוסטאנס

בפברואר 2012 הקמנו את לשכת התיירות ישראל-פיליפינים בשיתוף שגרירות הפיליפינים בישראל. למרות שאנו עוסקים בתיירות ישראלים אל הפילפינים מאז אותו מפגש ראשוני שהביא להקמת הלשכה, אנו מבינים עד כמה העם הפיליפיני הוא עם חם, מחבק ושמח. בישראל ישנם עשרות אלפי פיליפינים שעוסקים בעבודות שונות, רובם מטפלים באנשים מבוגרים או כאלו זקוקים לליווי. כחלק מעבודתנו אנו פוגשים פילפינים רבים, וכך פגשנו גם את רוז. המסע והסיפור האישי של רוז בתוכנית אקס פקטור, בו סיפרה על געגועיה לאחותה ולבת זוגתה, נגע לליבנו והחלטנו לעשות מעשה – להביא אותן לארץ.

פלייאיסט בחסות על האקס פקטור ורוז פוסטאנס

הליך הבאתן לארץ לא היה פשוט. הוא דרש שילוב של הפקת התוכנית, שגרירות הפילפינים בישראל וכמובן- כרטיסי טיסה . איתרנו את משפחתה של רוז, ותוך שמירה על דיסקרטיות גדולה מאד סיפרנו למל וננסי (האחות ובת הזוג) על התוכנית. מל היתה עם דרכון בתוקף אך לננסי לא היה דרכון. זמן הנפקת הדרכון בפיליפינים עומד על 14 יום ומנפיק אותו מה שניתן לתאר כבנק המרכזי של המדינה. הזמן היה לרעתנו- הפקת התוכנית ביקשה את השתיים בארץ יומיים לפני השידור למען צילומים וכמובן זמן הסתגלות. טיסות שהוזמנו בוטלו והחל מסע מדהים של 4 ימים בלי יום ולילה, מלאים שיחות ועידה טלפוניות וישיבות ליליות.

במהלך ימים אלו, עם סיועו של שגריר הפילפינים בישראל , וכן בסיועו של מר פרדיננד פלורס, סגן השגריר עשינו את הבלתי יאומן: קיצרנו את זמן הנפקת הדכון מ-14 יום ל-4 ימים בלבד! אך הזמן היה לרעתנו- דרכונה של ננסי הונפק כשעה לפני מועד ההמראה של המטוס. במאמצים אדירים, קבענו שיא נוסף - המטוס המתין למל וננסי על המסלול כ-15 דקות לאחר מועד ההמראה המקורי !

השתיים נחתו והתקבלו בנתב"ג ע"י מר יריב פישר, מנכ"ל flyeast וחברת צוות הקפת האקס פקטור. הן נלקחו למלון בהרצליה כשכל השהות שלהן ממומנת על ידי flyeast. לאחר 12 שעות הגיע צוות האקס פקטור לתדרך את הבנות ומשם- ישירות לגני התערוכה שם התקיימו הצילומים. מרוגשות מההגעה לישראל, מהפגישה עם רוז וכן מהפגישה עם שגריר הפילפינים וסגנו שקיבלו אותן ברגישות ואהבה, השתיים נלקחו לפגישה עם רוז , אותה ראינו כולנו בתוכנית הגמר.

זה היה מסע שאנחנו עדיין חווים דרך הכרת התודה של השתיים, הכרת התודה של רוז וחבריה מהקהילה הפילפינית. אך מה שריגש יותר מהכל היה הכרת התודה של לקוחותינו ואנשים שהכירו אותנו באמצעות התוכנית ופשוט יצרו קשר בעמוד הפייסבוק שלנו או באמצעות האתר שלנו וכתבו לנו מילים חמות. כשראינו את כל התגובות שלכם, התרגשנו והבנו שהמעשה היה שווה את כל המאמץ האדיר. הבנו שבסך הכל, המשפחתיות אותה אנו כל כך משמרים בflyeast ביחסינו בינינו לבין עצמנו, היא משהו שיקר לא רק לנו. אז תודה לכולם בשם כל צוות flyeast ותודה גם מננסי, מל וזוכת האקספקטור הראשונה של ישראל- רוז פוסטרנס.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...