מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

flyeast הקימה את לשכת התיירות ישראל - פילפינים


3.03.2013

חברת flyeast, בשיתוף שגרירות הפילפינים בישראל, הקימה את 'לשכת התיירות ישראל-פיליפינים'.

לשכת תיירות ישראל-פיליפינים

הלשכה הוצגה לראשונה בתערוכת IMTM2013, תערוכת התיירות הגדולה ביותר בישראל, וקיבלה תשומת לב גדולה מקהל המבקרים הגדול בתערוכה.
מלבד התעניינות הקהל, מר פישר יריב, מנכ"ל פלייאיסט התראיין לכמה וכמה כלי תקשורת. בראיון לאתר הגדול ביותר לענייני תיירות בישראל - אתר educational, חשף מר פישר את התוכנית והאמונה הגדולה בפילפינים כיעד תיירותי מוביל בעתיד הקרוב: "הישראלים מחפשים כל הזמן יעדים חדשים והפיליפינים הוא יעד נהדר לחובבי תאילנד שמאסו בתאילנד. הטיסות כבר מזמן לא יקרות וב-12 שעות ניתן להגיע למנילה דרך מדינות המפרץ הפרסי. גם רמת האירוח הוא מצוינת כי מדובר בעם החייכן ביותר בעולם. לא רואים שם הפאר והנוצץ של תאילנד אך תפישת האירוח שם היא יוצאת דופן בטיבה".
שיתוף הפעולה שהחל בהקמת הלשכה הוא חלק מתוכנית גדולה לחשוף את המקומות הקסומים בפילפינים, את התרבות המדהימה, העם חייכן המאכלים הנפלאים ועוד ועוד.

אתם מוזמנים לפנות לאתר של הלשכה ולהתרשם ממגון התכנים שהעולו לשם עד כה. אנו מבטיחים להמשיך ולעדכן בדבר יעדים חדשים , פעילויות, חגים ועוד . כמובן שניתן לפנות אלינו לרכישת טיסות, בתי מלון וטיולים בפילפינים בטלפון 09-9700400.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...