מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

סניפינו ברחבי מזרח העולם
flyeast
mainPicture

חברת flyeast פורשת כנפיים

2014

flyeastחברת התיירות flyeast החלה את דרכה בשנת 2003 במטרה לתת את השירות הטוב ביותר לישראלים הרבים המטיילים במזרח. לאורך השנים החברה צמחה והתפתחה, וההתמחות שלה במזרח העמיקה אף יותר בשלל השירותים שהיא מספקת כמו טיסות בינ"ל אל יעדים שונים במזרח, טיסות פנים, טיולים, מלונות, ייעוץ למסלולים שונים, חופשות גלישת גלים, איסוף משדה"ת ואטרקציות שונות ומגוונות.

המומחיות והבקיאות שהתרחבה עם השנים הובילו את החברה להתרחבות גיאוגרפית וליצירת שלוחות במדינות שונות במזרח. היתרון הגדול של סניפים מקומיים בראש וראשונה הוא העובדה כי קיים בית עם שירות מקצועי ואמין לכל מטייל ישראלי במזרח, בית הנותן מענה מיידי .

משנת 2013 הוקמו על ידי חברת flyeast ארבעה סניפים במזרח: סרי לנקה, תאילנד והפיליפינים, וזאת רק תחילת הדרך. בסניפים הממוקמים באזורי תיירות מרכזיים, נמצאים עובדי החברה דוברי עברית, בעלי מיומנויות וניסיון בתיירות והיכרות נרחבת של המקום. הזמינות והנגישות של הסניפים המקומיים יחד עם גיבוי הסניף המרכזי הממוקם בארץ ומוקד חירום הפעיל 24 שעות, נותנים את הביטחון והאמון כי בכל מצב החברה תעמוד לרשותם של המטיילים. כמו כן בזכות הקשר ההדוק עם הסניפים המקומיים אפשר לתכנן ולרכוש את כל השירותים כבר מהארץ, בידיעה שישנו גם מענה מקומי לייעוץ וליווי אישי, וכך להתפנות לחווית הטיול ללא דאגות וחיפוש אחר סוכנות מקומית מהימנה.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...