מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

flyeast בתערוכת התיירות – ככה עושים את זה נכון!

17.02.2014


תערוכת התיירות IMTM 2014 התקיימה בשבוע האחרון, זו הפעם ה-20 בנוכחות אלפי משתתפים, מ-50 מדינות בעולם. יריד ה-IMTM מיועד לכל העוסקים בענפי התיירות השונים ומשתתפים בו דרך קבע מגוון רחב של מציגים ישראלים, לצד ספקי שירותים ואטרקציות בתחום התיירות. לתערוכת התיירות השפעה רבה על תחום התיירות בארץ ובעולם, ומרכזת תחת קורת גג אחת מאות מקבלי החלטות מרחבי העולם, המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.
פלייאיסט בתערוכת התיירות IMTM
היריד התאפיין השנה בשלל עמדות ומיצגים מרהיבים, כנסים מקצועיים שהתקיימו בקומה השנייה של המתחם, לצד פגישות עסקיות בין הנוכחיםשמחנו לגלות המון ידיעות בתקשורת הכתובה והדיגיטלית, אשר בחרו להדגיש את חלקם של הפילפינים בתערוכה באמצעות הצגת הביתן של לשכת התיירות ישראל-פילפינים, אשר הושקה בשנה שעברה על ידי flyeast ושגרירות הפיליפינים בישראל. בטקס הפתיחה שהתקיים במעמד שר התיירות, עוזי לנדאו, התארחה זוכת הריאליטי "אקס פקטור", רוז פוסטאנס שהוזמנה כאורחת הכבוד מטעם 'לשכת התיירות פיליפינים - ישראל', לצדו של השגריר הפיליפיני בישראל, מר ג'נרוסו ד.ג'. קלונג.

לצד מנכ"לים מכובדים רבים, גם מנכ"ל flyeast, יריב פישר, המכהן גם כיו"ר 'לשכת התיירות ישראל-פיליפינים, נשא דברים בטקס הפתיחה החגיגי וציין ש"במסגרת פעילות הלשכה אנו מנסים לשנות את התפיסה הרווחת שיש לישראלים על הפיליפינים ועל האנשים החיים שם. רוז היא סמל לשבירת התפיסה לפיה הישראלים מתייחסים אל הפיליפינים רק כאל מי מטפלים שזו עבודתם העיקרית בישראל. מדובר באנשים מסבירי פנים ואדיבים עם תרבות עשירה ומגוונת ואין לי ספק שהרפובליקה הפיליפינית היא מקום חלומי שיכול בקלות להפוך ליעד תיירותי אטרקטיבי עבור הישראלים, לפחות כמו תאילנד". בדוכן לשכת התיירות התארחו השנה שלוש חברות מהפילפינים אשר ללא ספק תרמו להתעניינות הגדולה בביתן.

בנוסף ללשכת התיירות, flyeast הציגה השנה את מותג ירח הדבש flymoon שעל פי ההתעניינות מסתמן כבית חם ואוהב להמוני זוגות המחפשים את המקום המושלם שיתכנן עבורם את החופשה הרומנטית שלהם : כיאה לאירוע תיירות נוצץ, בחרנו להציג לקהל את המלדיביים המופלאים ושתי חבילות אירוח מושלמות (אך זולות) מביתה של ענקית בתי המלון sun Travel אשר ממש בסמוך לתערוכה חתמנו עימם על הסכם שיתוף פעולה שהופך את המלדיביים לנגישים הרבה יותר לקהל הישראלי מבחינה כלכלית. כמובן שלא יכולנו להציג בתערוכה ללא הרכש האחרון שלנו מנפאל- אבי, מנהל סניף flyeastNepalאשר היה המום מכמות הפניות אליו והחיוכים של הישראלים שאת חלקם אף הכיר מנפאל.

לנוחיותכם, כמה לינקים לכתבות המסקרות את התערוכה ואת flyeast בלינק הראשון תמצאו את הכתבה מחדשות ערוץ 2 ובה ראיון קצר עם סגן שגריר הפיליפינים אשר חושף את הפרוייקט הבא של לשכת התיירות.

חדשות ערוץ 2
גלובס
עכבר העיר
מגפון
IAS - עיתון התיירות : כתבת וידאו
Passportnews - עיתון תיירות

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...