מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

חוויית טיסה הטובה בעולם עם Qatar Airways

1.2.2015

חברת התעופה Qatar Airways עטורת הפרסים היא אחת מהחברות המובילות בעולם, אשר זכתה לאחרונה בדירוג הראשון של חוויית הטיסה במחלקת תיירים ע"י אתר SKIFT. הדירוג ניתן על בסיס בחינת קריטריונים של עשרות חברות תעופה בינלאומיות גדולות המקיימות טיסות ארוכות טווח. אתר Skytrax המדרג שנים את חברות ושדות התעופה, דירג אף הוא את מחלקת העסקים של Qatar Airways במקום הראשון על בסיס שביעות רצון הנוסעים מרמת השירות והתנאים לפני הטיסה ובמהלכה.

מיקומה הגבוה של חברת Qatar Airways אינו מפתיע לאור צי המטוסים החדישים שברשותה - 146 מטוסים משופרים, בעזרתם ניתן להגיע אל מגוון יעדים בששת היבשות, בנוחות וברמת שירות גבוהים במיוחד. לאורך השנים צמחה החברה והרחיבה את יעדיה לכל העולם תוך כדי דבקות בחזון ליצירת חוויית טיסה הטובה בעולם, החל משירותי הקרקע ועד נוחות המושב והפינוקים הקטנים.
Qatar Airways הצטרפה לברית חברות התעופה הגלובאלית oneworld, השלישית בגודלה בעולם, בה חברות 15 חברות תעופה כמו רויאל ג'ורדניאן, קתאי פסיפיק, בריטיש אייריווס, אמריקן איירליין ועוד רבות ומוכרות. ההצטרפות לברית פותחת את האפשרויות לטיסות מורכבות בשיתוף עם מספר חברות תעופה במחירים טובים, מחויבות ושירות חובק עולם בסטנדרטים גבוהים והגדלת מנעד היעדים. חברות התעופה מגיעות ליותר מ-150 יעדים ברחבי העולם, וההטבות כמו נקודות נצברות תקפות לשימוש בכל אחת מחברות התעופה, עם גישה חופשית אל טרקליני החברות השונות.



צי המטוסים של Qatar Airways כולל 146מטוסים, אליהם עתידים להצטרף 344 מטוסים חדישים הכוללים בואינג 777 ו-778, ו- 92 מטוסי איירבוס מתוכם 13 מדגם A380 ו-79 מדגם A350.

מעבר למטוסים המפנקים, Qatar Airways מפעילה שירותי דיוטי פרי עם מגוון מוצרים הניתן לפני הטיסה ובמטוס עצמו, בבעלותה שדה התעופה הבינלאומי העצום והמפואר חאמד, אותו היא מפעילה ואחראית לשירותי טיפולי קרקע, היא מספקת שירותי קייטרינג משובחים למטוסיה, מפיצה מורשית של יינות ומשקאות חריפים, בעלת מטוסים פרטיים, נותנת חסות לפעילויות ספורט ועוד.

שדה התעופה הבינלאומי העצום חאמד שממוקם סמוך לדוחא נפתח בשנה שעברה (2014), מתהדר בעיצוב חדשני ובתנועה של 30 מיליון נוסעים העוברים בו בשנה, במתחם של 600 קמ"ר תוכלו למצוא מלון עם 100 חדרי אירוח,בריכת שחייה, ספא, מגרשי סקווש, מגוון לאונג'ים (470!) לכל המחלקות, דיוטי פרי עמוס חנויות, אינטרנט אלחוטי בכל המתחם, מקלחות, חדרי שקט מופרדים לנשים ולגברים, מתחמי מזון, כספומטים, שירותי בנקים ועוד ועוד...

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...