מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

כל הסיבות לצאת לחופשה במלדיביים

mainPicture

כל הסיבות לצאת לחופשה משפחתית במלדיביים בחגים

 

12.7.19
 
ריכזנו לכם בכתבה אחת שהתפרסמה ב- Passportnews את הסיבות לצאת לחופשה מושלמת עם המשפחה במלדיביים בחגים הקרובים, את הטיפים החשובים, וסרטון הצצה למה שמחכה לכם ביעד החלומי!

 

אם תהיתם לעצמכם איפה לבלות עם המשפחה בתקופת החגים הקרובה תופתעו לגלות שהמלדיביים הוא היעד המושלם לחופשה משפחתית עם ילדים ולא רק חופשה רומנטית. אם זה מי התכלת הצלולים, מזג האוויר האידאלי במשך כל ימות השנה, אינסוף אטרקציות לכל גיל ובטן גב שאין שני לו בעולם!.

מהיום גם המרחק ליעד האקזוטי והנחשק מתקצר באופן משמעותי, עם הטיסות הקצרות והבלעדיות שלנו בחגים הקרובים - רק 7 שעות טיסה במקום 15!
הטיסות הן עם חברות התעופה המובילה 
רויאל ג'ורדניאן, במסלול הקצר והמהיר ביותר ובמחירים ללא תחרות.
וזה עוד לא הכל - תוסיפו לטיסות 7 לילות בריזורטים יוקרתיים ועוצרי נשימה לבחירתכם מתוך רשת מלונות Sun Travel היוקרתית, שלל פעילויות ואטרקציות לילדים ולמבוגרים, והכל החל מ- $1995 בלבד!!
בכל ריזורט מובטחת לכם חוויה בלתי נשכחת, החל משייט באיים, מרכזי צלילה לכל הגילאים, אופנעי ים, ספורט ימי ואקסטרים, שנורקל בין שוניות ואלמוגים ,דולפינים ועוד. 
רוצים גם לבלות זמן איכות לבד ולצאת לבילוי רומנטי בלי הילדים? ברוב הריזורטים במלדיביים מופעלים מועדני ילדים, הפעלות ושירותי בייביסיטר. 
 

אתם עוד כאן? מהרו להזמין את החופשה המשפחתית שלכם במלדיביים ותתחילו לארוז>>

ובינתיים, לכתבה המלאה והמרתקת שחובה לקרוא>>







ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...