מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

שיתוף פעולה ארקיע -flyeast בטיסות למזרח


13.10.2014

חברת flyeast שמחה להודיע על חתימת הסכם עם חברת ארקיע. במסגרת ההסכם יופעלו טיסות עם חברת ארקיע ללרנקה שלוש פעמים בשבוע, ופעמיים נוספות לעמאן שבירדן, ומשם, בטיסות המשך עם זמני 'קונקשן' נוחים מאד, ליעדים שונים במזרח עם חברות התעופה מהמפרץ הפרסי. הסכם זה יאפשר לעוד עשרות אלפי ישראלים להגיע אל המזרח במחירים נוחים מאד, תחת השירות של חברתנו.

 לדברי עזר שפיר, סמנכ"ל מסחר בארקיע: "בשנים האחרונות אנו מגדילים את מגוון שיתופי הפעולה המסחריים המוצלחים עם חברת flyeast. החלטנו להרחיב את הקשר בין החברות ולהציע בעזרת flyeast שער חדש למזרח עם מחירים 'שוברי שוק' ובנוחות מרבית. כבר בנתב"ג, בדלפק הבידוק של ארקיע, מקבלים הנוסעים גם את כרטיסי העלייה לטיסות ההמשך מלרנקה או מעמאן למזרח ולמלדיביים. במסגרת שיתוף הפעולה, זמן ההמתנה בין הטיסות קצר, ואנחנו משנעים את המזוודות מהמטוסים שלנו לטיסות ההמשך, כך שלנוסעים יש 'ראש שקט'. שיתוף הפעולה הזה החל בשבועות האחרונים וצבר ההזמנות גבוה מאוד".

יריב פישר, מנכ"ל flyeast, מוסיף: "שוק הטיסות למזרח ממשיך לגדול בכל שנה, ההסכם ביננו לבין ארקיע יאפשר לאלפי ישראלים לטוס למזרח הרחוק במחירים מעולים וליהנות מחוויית טיסה יוצאת דופן באיכותה דרך חברות התעופה מהמפרץ הפרסי אותם אנו משווקים"

לידיעה המלאה לחצו כאן

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...