מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

מותג חדש לטיסות פרטיות
ExceuJet TLV
mainPicture

חברת התיירות "פלייאיסט" מקבוצת "אופקים" נכנסת לתחום הטיסות הפרטיות

27.6.21

חברת התיירות פלייאיסט מקבוצת אופקים חתמה על הסכם בלעדי עם חברת הטיסות הפרטיות  ExecuJet מקבוצת Luxaviation.



במסגרת ההסכם, חברת פלייאיסט הישראלית תפעיל בישראל סניף מקומי תחת המותג ExceuJet TLV.

ExecuJet העולמית מחזיקה 133 מטוסי מנהלים בגדלים שונים וטווחי טיסה שונים הפרוסים ברחבי העולם ומעסיקה למעלה מ-750 עובדים, תחת תקני הבטיחות המחמירים ביותר.
ההסכם יאפשר למטוסי ExceuJet  לנחות ולהמריא בנתב"ג, המהווה מעבר אווירי אסטרטגי חשוב למזרח התיכון.
כמו כן, שירותי ExceuJet TLV יכללו מערך הזמנות טיסות מנהלים הנתמך בשפה עברית, שירותי VIP מלאים כולל אירוח בלאונג' ומעטפת מלאה לחוויית טיסה אקסקלוסיבית ודיסקרטית.

ExecuJet היא חלק מקבוצת  Luxaviationמשוויץ, הנחשבת למפעילה השנייה בגודלה של מטוסי מנהלים בעולם. Luxaviation מנהלת יותר מ 235 מטוסים וכיום היא מעסיקה למעלה מ -1,300 עובדים ברחבי העולם.

 

פלייאיסט מקבוצת אופקים מתמחה מזה כ-20 שנה בתיירות למזרח הרחוק ומפעילה סניפים מקומיים במגוון מדינות באסיה. יריב פישר, יו"ר פלייאיסט מסביר "ענף הטיסות הפרטיות זכה לתנופה בעקבות משבר הקורונה, וזיהינו הזדמנות להיכנס לתחום משיק לפעילות העסקית של החברה. ההסכם עם ExceuJet  נולד בעקבות היכרות ארוכת שנים עם אנשי הקבוצה בדובאי. נוכחתי לגלות ארגון מקצועי עם סטנדרטים גבוהים שרואים בחוויית הלקוח ערך עליון. את טיסת הבכורה עם ExceuJet  הפעלנו כבר בספטמבר 2020, בסמוך לחתימת ההסכם ההיסטורי בין ישראל לאיחוד האמירויות, כשהטסנו את המשלחת הראשונה של אנשי העסקים המובילים במשק הישראלי בראשות דב קוטלר, מנכ"ל בנק הפועלים".

 

מייק ברי, נשיא שירותי התעופה Execujet וסגן נשיא הקבוצה, אומר״ אנחנו מתחילים להתניע את הסניף שלנו בישראל, בסניף נעניק את מגוון השירותים לטיסות הפרטיות, כגון ליווי, כלל שירותי הקרקע וחדרי אירוח בשיתוף עם טרמינל פתאל, אנחנו מתכננים לתת את השירות על פי הסטנדרטים הידועים של הקבוצה לכלל לקוחותינו בעולם״

מייק ברי הוסיף, ״ביחד עם פרויקט ה- FBO פלייאיסט תקים סניף לטיסות הפרטיות מכל יעד בעולם, שיגדיל את כמות הטיסות של הקבוצה לישראל ויחבר את הקבוצה לשוק העסקי המקומי, למרות האתגרים הרבים בתעשייה, אנחנו ממשיכים להתרכז בחדשנות ובגדילה, זאת כמובן בנוסף לשירות היוצא דופן והמקצועי שלנו ברחבי הגלובוס ומתרגשים מפתיחת הפעילות בישראל״.


 

טיסות פרטיות






לקריאת הכתבה באתר גלובס >>

לקריאת הכתבה באתר חדשות התיירות ias >>

לקריאת הכתבה באתר חדשות התיירות Passportnews >>

 







ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...