מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.


mainPicture

מסעו של מנהל המותג flysurf בסרי לנקה והמלדיביים

גלישת גלים ורוח ברחבי העולם היא חוויה שונה ומסעירה. גולשים רבים חולמים ורוצים לקחת את הגלשן ופשוט לטוס לאחד מאתרי הגלישה באוקיינוס עם תנאי גלישה טובים מהארץ. מותג flysurf הוקם למען אותם גולשים שבאמצעותו הופכים חלום למציאות ומתכננים חבילות וחופשות גלישה הכוללות את כל שנדרש לו: העברות עם הגלשן משדה התעופה, לינה והנחייה לספוטים השווים. סרי לנקה והמלדיביים הם יעדי גלישה מבוקשים ומיוחדים, שבכל אחד מהם יש נוף מרהיב ותנאי גלישה מעולים. רן בונדה, מנהל מותג ,flysurf יצא לסרי לנקה והאיים המלדיביים כדי לסייר באזורי הגלישה, בפוינטים השווים, לבדוק את אפשרויות הלינה ולהתעדכן.

סרי לנקה והמלדיביים הם יעדי גלישה טובים שלכל אחד מהם יש את הייחוד שלו. שניהם נהנים מתנאי האוקיינוס ההודי, בעלי עוצמה ותדירות גבוהים בעונה המתאימה. סרי לנקה מתהדרת ברצועת חופים יפהפייה עם תדירות גלים עקבית ואתרי גלישה מגוונים המתאימים למתחילים ועד גולשים מנוסים. האיים המלדיביים הים יעד חלומי של צינורות לגולשים מנוסים שמקבלים נוף מהפנט כבונוס נוסף.

מנהל מותג flysurf, רן בונדה, יצא למסע בדיקה מדוקדקת של יעדי הגלישה, יצירת קשרים עם בעלי עסקים מקומיים, הרחבת שיתופי פעולה עם מקומות לינה ברמות שונות, והכרת המקומות ברמה העדכנית ביותר.

ישבנו לשאול ולסכם עמו רשמים מהמסע:חופשת גלישה flysurf בסרי לנקה ובמלדיביים

מה היו המטרות והציפיות מהמסע?
"ראשית כל נסעתי כדי לחוות ולנשום את סרי לנקה והמלדיביים מקרוב, להכיר את כל הפוינטים באזור, להכיר גולשים מקומיים וכמובן לגלוש. הציפייה הייתה להרחיב את מגוון הספקים המקומיים שאיתם אנחנו עובדים, כדי שנוכל לשווק לקוחות שלנו מגוון רחב של שירותים באחריות."

למה דווקא סרי לנקה ומלדיביים?
"סרי לנקה והמלדיביים נחשבים כבר עשרות שנים ליעדים טובים לגלישה. קודם כל נקדים ונאמר כי האוקיינוס ההודי הוא גן עדן לגולשים, טמפרטורת המים נעה בטווח 28 מעלות, כך שאין צורך בחליפות. מזג האוויר חם ודי דומה בממוצע כל אורך השנה. היעדים מתאימים לגולשים בכל הרמות ובמיוחד לקהל הישראלי שאוהב מזג אוויר חמים. בעונה, לעומת הארץ, התנאים עקביים וניתן לגלוש כמעט כל יום בתנאים טובים מאוד. תנאים טובים מאוד בארץ הם די נדירים ובאופן כללי אינם עקביים בכלל."

איזה חוויה אישית זכורה לך מהמקומות שביקרת/ נקודת מבט אישית?
"רוב הסרי לנקים בודהיסטיים, אנשים חיובים ושקטים החיים בהרמוניה עם הטבע. בכל מקום פגשתי אנשים חייכנים וסקרנים ובעיקר נחמדים. המדינה עצמה יפהפייה וכפרית בעיקרה. הטבע נוכח בכל מקום שאתה מבקר בו, אם זאת הצמחייה הטרופית או בעלי החיים שמסתובבים בכל מקום. בארוגם ביי לדוגמא פגשתי מדריך גלישה מקומי שעשה לי סיור גלישה בחופי הגלישה וכל הפויינטים באזור. באחד הפוינטים הוא והנהג היו מאוד דרוכים, והסתכלו כל הזמן ימינה ושמאלה. שאלתי לפשר העניין והם סיפרו לי שבפעם האחרונה שהם היו בחוף הנוכחי הם הגיעו עם קבוצת גולשים כשלפתע יצא מאחורי העצים פיל, הם היו צריכים לפנות את אזור ולהמתין לפיל שיסיים את ה'סיור' שלו. האנקדוטה הזאת המחישה לי את החיים בהרמוניה עם הטבע בשונה ממה שאנחנו מכירים, עם פילים, לטאות, קופים והרבה בעלי חיים שונים."

המלדיביים – "חלומי" אינו מספיק כדי לתאר אותם
"האיים המלדיביים הם כבר סיפור אחר. קודם כל קו הנוף שונה במהותו – אם להיות ציורי בתאור, אז התמונה הנגלית לעינכם הוא אוקיינוס כחול –טורקיז רחב ידיים שמתוכו צצים איים כשקו פני הים נשבר בגובה של שלושה מטרים בלבד במקסימום. צבע הים מתמזג עם צבע השמיים והתחושה היא של ניתוק מוחלט על אי בודד בתוך האינסוף שנשבר לעיתים עם פס ירוק באופק המסמן את האי השכן. לא סתם מתארים אותם כחלומיים, תוסיפו את תנאי הגלישה המעולים והספוטים המגוונים וקיבלתם יעד אידיאלי.

"בנוגע למדינה ולאנשים, המדינה עצמה מוסלמית אך התושבים חילוניים כשחלקם עם שיער ארוך, שיוצאים לדייטים ומאוד ליברליים. יש לציין כי אין אלכוהול בערים ואין חיי לילה פרועים."

איך התנהל מסלול הטיול שלך?
"חילקתי את הזמן שלי לשניים: סרי לנקה מחוץ לחופים, וחופי הגלישה. בחצי הראשון סיירתי בין האטרקציות, בטבע והנופים המרהיבים, הכרתי את התרבות המקומית וביקרתי בבתי מלון. בחצי השני עסקתי בכל הדברים הרלוונטים לגלישה בחופים הדרומיים. ביקרתי במקומות לינה קרובים לספוטים, חנויות גלישה ובתי ספר לגלישה לאורך החופים הדרומיים, החל מהצד הדרום מזרחי בארוגם ביי ועד הצד הדרום מערבי ממנטרה עד היקאדואה. עברתי דרך עשרות מפרצים עם גלים טובים, חופים עם חול זהוב ועצי דקל.

"באיים המלדיביים ביקרתי במספר ריזורטים אחד מהם הוא האדראן פושי, המוכר בשל הגל הנדיר הנקרא 'לואיס', שהוא גל ברמה עולמית כשהוא 'עובד כמו שצריך' אפשר לגלוש עליו לאורך 300 מטר. במלדיביים כידוע אפשרויות הלינה הם באתר הנופש הנקראים ריזורטים, שכל אחד מהם חולש על אי ועל אתרי הגלישה הסמוכים אליו, או באיים הסמוכים לאזורי גלישה הפתוחים לקהל הרחב. ישנה כמובן אפשרות של לינה על יאכטה ששטה מאתר גלישה אחד למשנהו וזאת חוויה שונה לחלוטין."

נקודת מבט אחרת: צונאמי – גבורה ושיקום
"כל החופים הדרומים בסרי לנקה הם אזורים שנפגעו בצונאמי. שמקשיבים לתושבים שומעים סיפורים מרתקים, ומזעזעים כאחד - אנשים שאיבדו הכל ושיקמו את האזור בצורה כזאת שהפגיעה איננה נראית לעין וכמעט ולא רואים זכר פיזי, אך החותם נשאר על התושבים. עם השיקום נערכו צעדים למניעת אסון נוסף, הכולל בניית מערכות התראה ומסלולי מילוט, והתושבים והרשויות מתייחסים לצונאמי בכובד ראש."

איך אתה מסכם את הנסיעה?
"לגבי הנסיעה היתה חוויה מושלמת מכל בחינה. לגבי הלקוחות שלנו, אני יכול להבטיח שאנחנו מציעים להם שירות אמין מאוד מבוסס על ניסיון אישי וביקור במקומות. לאחר פגישות עם מובילי ענף התיירות במלדיביים, נותני שירות ובעלי מקומות לינה בסרי לנקה, בחרנו ללקוחות שלנו את המקומות הטובים ביותר, והמתאימים ביותר לגולשים".

טופס הרשמה לחבילת גלישה
שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...