מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

flyeast אירחה סיור לימודי
לסוכני נסיעות בפיליפינים
mainPicture

סיור לימודי לסוכני נסיעות מובילים בפיליפינים!
03.12.19

 

השבוע (ב-30.11) נחתה בארץ משלחת של 20 מומחים בענף התיירות בארץ, מסיור לימודי של 8 ימים בפיליפינים. וניחשתם נכון - אנחנו יזמנו את הסיור בשיתוף חברת התעופה המובילה “טורקיש איירליינס”! הסיור כלל ביקור באתרי התיירות במנילה, בבוהול ובאי בורוקאי, וחברי המשלחת אף הוזמנו למפגש עם השגריר הישראלי בפיליפינים, רפאל הרפז!

יריב פישר, יו”ר החברה ולשכת התיירות פיליפינים-ישראל, מסר: “זה הסיור הלימודי החמישי שאנו מוציאים ואני שמח לבשר שגם הסיור הזה הוכתר בהצלחה רבה. הצלחנו בפרק זמן של 8 ימים לחשוף את האורחים המיוחדים שלנו לטעימות נבחרות מהאיים הפיליפינים, ואנו נמשיך ליזום ולקדם את היעד הנפלא הזה בקרב הקהל הישראלי גם במהלך השנים הקרובות”.

בתור חברת תיירות המתמחה ביעדי המזרח הרחוק ומפעילה סניף מקומי בפיליפינים בהנהלת
יואב גולן - אנחנו מתרגשים לספר לכם גם שפתחנו לאחרונה באזור העסקים במנילה את ההוסטל הייחודי והחדשני ZULA, המשתרע על פני 8 קומות, מציע 107 מיטות, מסעדה (עם תפריט ישראלי טעים בטירוף!), ובר עם הופעות חיות בקומה השביעית - שבמהלך היום מופעלות בו סדנאות לאורחי ההוסטל, וישנו גם אזור עבודה לאורחים מחוץ להוסטל.
בואו לבקר אותנו בZULA!

 
סוכני הנסיעות המומחים שלנו ישמחו לעזור לכם גם בסגירת טיולים בהתאמה אישית בפיליפינים, שכוללים טיסות לפיליפינים, מלונות בפיליפינים ואטרקציות בפיליפינים!

צוות הסניף המקומי שלנו ילווה אתכם באופן אישי לאורך כל הטיול וידאג שתהיה לכם חוויה בלתי נשכחת בפיליפינים!
למידע נוסף על הסניף>>

להמלצות החמות של משתתפי הסיור לחצו על הלינק>>













ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...