מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

טיסות עם חברת התעופה עם אייר אינדיה
טיסות ישירות לדלהי
במחירים משתלמים!
mainPicture

טיסות ישירות לדלהי עם אייר אינדיה

טיסות ישירות לדלהי עם אייר אינדיה
טיסות סדירות
30/04/24 - 14/05/24
החל מ: 643 $
טיסות לסרי לנקה עם אייר אינדיה
טיסות סדירות
29/04/24 - 09/05/24
החל מ: 940 $








צרו קשר
שלח

טיסות עם אייר אינדיה

טיסות אייר אינדיה - חברת התעופה הלאומית של הודו

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית בכמות הטיסות בין הודו לישראל, במיוחד לאור כניסתה של חברת התעופה הלאומית, אייר אינדיה, המפעילה קו טיסות ישיר מישראל להודו.
 
אודות אייר אינדיה
חברת אייר אינדיה הינה חברת התעופה הלאומית של הודו, שהוקמה בשנת 1932 ונחשבת לשלישית בגודלה. בסיסה הראשי של החברה נמצא בנמל התעופה בבומביי, ובבעלותה צי של מעל 100 מטוסים משוכללים ומתקדמים, מדגמי בואינג ואיירבוס. אייר אינדיה חברה בברית 
Star Alliance אשר חברות בה גם חברת התעופה הגרמנית לופטהנזה, חברת אייר קנדה, יונייטד איירליינס ועוד חברות נוספות. חברת אייר אינדיה מוציאה 69 טיסות פנימיות בתוך הודו ו-37 טיסות למגוון יעדים באסיה, אירופה, מזרח תיכון וצפון אמריקה. משנת  2017 אייר אינדיה החלה להפעיל מספר טיסות  ישירות בשבוע  להודו בקו תל אביב - דלהי שמקצרות את זמן הטיסה להודו בשעתיים לפחות. הזמנת טיסות עם אייר אינדיה להודו מאפשרת לכם לטוס בביטחון ובנוחות מרבית בטיסה ישירה מישראל לדלהי. לפני הטיסה תוכלו לעשות קניות בדיוטי פרי, להתרענן בטרקלין המפואר והמאובזר. בטיסות של אייר אינדיה מקפידים לתת יחס אישי לכל נוסע והמטוסים החדישים מצוידים במושבים מרווחים, צוות אדיב ומערכות בידור מתקדמות, ההופכים את הטיסה עם לחוויה בלתי נשכחת.

הטיסה הישירה להודו תאפשר לכם להגיע רעננים לפגישות או לחופשה החלומית. הודו היא אחת מהיעדים הקסומים והמרתקים ביותר לטייל בהם בכל שלב בחיים ובכל עונות השנה. המדינה הססגונית השוכנת ביבשת אסיה מושכת אליה מדי שנה מיליוני מבקרים מסביב לעולם המגיעים אליה כדי ליהנות מכל השפע שהיא מציעה, מהתרבות המיוחדת, המקדשים הזהובים, הקולינריה המשובחת, נופים מדהימים ועוצרי נשימה. האתרים התיירותיים שחובה לבקר כמו הטאג' מהאל, מצודת אגרה, מבצר וארמון אמבר ועוד. אם אתם מתכננים להגשים לעצמכם חלום ולטוס להודו בקרוב צפויה לכם חוויה אותנטית מלאה בניחוחות, טעמים ומראות מרהיבים. כאשר מתכננים טיול או חופשה להודו, מומלץ לסגור מראש את כרטיס הטיסה ורק לאחר מכן לתכנן את מסלול הטיול המדויק.

בניגוד ליעדים אחרים מסביב לעולם, אם תקדימו להזמין כרטיסי טיסה להודו זמן רב מראש, תוכלו להנות ממחירים טובים יותר מאשר אם תמתינו לרגע האחרון. בנוסף, אם תקדימו להזמין תוכלו למצוא גם טיסות זולות להודו עם חברות תעופה המציעות טיסות ישירות ליעד. אין ספק שטיסה ישירה חוסכת זמן רב ואף נוחה יותר, אך בדרך כלל גם יקרה יותר, בעיקר אם בוחרים באופציה זו בסמוך לתאריך החופשה.
 
סוכני הנסיעות שלנו ב- 
flyeast ישמחו לייעץ ולהזמין עבורכם טיסות מישראל עם אייר אינדיה לדלהי, במחירים אטרקטיביים ומשתלמים הבלעדיים לחברת flyeast. הטיסות שיוצאות לדלהי עם אייר אינדיה הינן טיסות ישירות היוצאות מספר פעמים בשבוע, כאשר זמן הטיסה היוצאת משדה התעופה בן גוריון לדלהי המוערך הוא -7 שעות. 

שלח

משך הטיסה: 10 שעות
שדה תעופה: DEL-Delhi
טווח עלויות טיסה: $649-1,200
מזג אוויר

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...