מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

לטוס עם ילדים בחברת קטאר איירווייס

טיסה עם ילדים עשויה להיות אתגר לא קטן, ומלווה בחששות רבים. איך הילדים יגיבו לחווית הטיסה, איפה עדיף לשבת, האם מישהו בחברת התעופה יכול לעזור במקרה הצורך ועוד ועוד אלות שצפות ועולות מרגע ההחלטה על הטיסה – ועד לנחיתה ביעד אליו אתם טסים. אנו שמחים להציג בפניכם מידע על טיסות עם הילדים בחברת Qatar Airways, אשר כיאה לחברת התעופה המובילה בעולם, עושה את מירב המאמצים להקל על המשפחות הנוסעות עם ילדים.
אנו מקווים שמידע הזה יסייע לכם בהמשך ויהפוך את חווית הטיסה לנעימה וכזו שתהפוך לזיכרון טוב.

לטוס עם ילדים בקטאר איירווייס

שקט נפשי

*צי המטוסים שחברת קטאר איירווייס מפעילה נחשב לאחד הצעירים והמודרניים בענף, הכולל קבינה מרווחת המספקת נוחות מרבית ברמה של 5 כוכבים למשפחות ולילדים.
*חוויית ביקור נעימה וקלה בשדה התעופה.
*קדימות בשלב הבורדינג - למשפחות עם ילדים או תינוקות חברת קטאר איירווייס מאפשרת לעלות ראשונים למטוס לפני יתר הנוסעים.
*עגלות תינוק – כמחווה למשפחות המטיילות עם ילדים ותינוקות חברת קטאר איירווייס מציבה עגלות תינוק לנוסעים. לקבלת סיוע, פנו לצוות הקרקע של קטאר בעת ההגעה לשדה התעופה הבינלאומי בדוחה.
*מתקני משחקים - בזמן ההמתנה בשדה התעופה הבינ"ל בדוחה, הילדים שלכם יאהבו לשחק במתקני המשחקים באזור המקורה. אזור זה ממוקם במסוף ההמראות וטיסות הטרנפר.
*נוסעים עם ילדים במחלקת העסקים ובמחלקה הראשונה אף זכאים לגישה למתקני הילדים במסוף הפרימיום.
*שירות ליווי לילדים הנוסעים לבד.
*שירות ליווי ילדים הנוסעים לבד מיועד לילדים בגילאים 15-5 וכולל ליווי ע"י נציג חברת קטאר איירווייס שהוכשר למטרה זו, וילווה את ילדכם מרגע הגעתו לשדה המוצא, לאורך כל מהלך הטיסה ועד למפגש עם ההורה או המבוגר המורשה, לאחר הנחיתה ביעד הסופי. השירות כרוך בתשלום נוסף בגובה דמי הנסיעה לנציג המלווה. הגשת הבקשה לשירות חייבת להיעשות 72 שעות לפני מועד הטיסה.
השירות אינו מיועד לילדים שטרם מלאו להם 5 שנים.



טיפים לנסיעה עם ילדים

על מנת שילדיכם ידעו בפני הם עומדים (הכל כמובן במסגרת הגיל), קיבצנו עבורכם מספר המלצות אשר הוכחו כמאד יעילות בחברת קטאר איירווייס:

1. הסבר את שלבי הנסיעה לילדך - הנסיעה תהיה הרבה יותר קלה אם הילד שלך יודע למה לצפות.
2. כדאי להגיע מוקדם לשדה התעופה – ביצוע צ'ק אין מוקדם יגדיל את הסיכוי לקבל לילדך מושב ליד החלון, כך שיוכל להסתכל על העולם ממעוף הציפור.
3. הכן את ילדך להמראה ולנחיתה – ילדים רבים רגישים ללחץ באוזניים, בעיקר בזמן ההמראה והנחיתה, יותר מאשר מבוגרים. כדי להקל על הכאב הנגרם לאוזני הילד כתוצאה מלחצי האוויר המשתנים, אנו ממליצים בזמן ההמראה והנחיתה לתת לתינוק לשתות מבקבוק, ולילדים גדולים יותר תנו גומי לעיסה.
4. לא לשכוח להביא ציוד הכרחי – במהלך הטיסה אנו מציעים לנוסעים יחידת בידור עם מגוון ערוצים וכן כיבוד, אך ללא ספק, ילדיכם ישמח לשחק גם במשחקים מוכרים מהבית. הביאו אתכם לטיסה צעצועים, ספרים, משחקים, מגבונים לחים וכל דבר שעשוי להקל על הילד את מהלך הטיסה.
5. אל תהססו לפנות לצוות חברת קטאר איירווייס במהלך הטיסה, אשר ישמח לסייע לכם בכל עניין ודבר.

אתם מוזמנים לקרוא גם את המאמר בנושא: "טיול לתאילנד עם ילדים"

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...