מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

נוסעים לתאילנד? כל מה שצריך לדעת עם מותו של המלך

mainPicture

מלך תאילנד, הראמה התשיעי שמלך יותר מ-70 שנה, נפטר ממחלה

 


מלך תאילנד, בומיבול אדוליאדג', נפטר ממחלה ב- 13.10.2016 והותיר את העם התאילנדי באבל כבד. מה זה אומר מבחינת התיירים הרבים במדינה?

 

19.10.2016

 
לפני כשבוע התבשרנו על מותו של הוד מלכותו בומיבול אדוליאדג', מלך תאילנד. המלך, בן 88 במותו, היה מלך אהוב במיוחד על העם התאילנדי. הוא מלך יותר מ-70 שנים במהלכן זכה לתמיכה רבה בעיקר בגלל פעולותיו למען השכבות העניות במדינה. 

כל מי שהיה בתאילנד בוודאי שם לב לחיבה הגדולה שרוכשים התאילנדים למלכם. אם יצא לכם ללכת לקולנוע בזמן שהותכם במדינה, בוודאי עמדתם בזמן שההמנון התאילנדי התנגן בתחילת הסרט, עדים לעשרות התאילנדים ששרים את ההמנון בהתלהבות. כמו כן בתאריך יום ההולדת של המלך – ב-5 בדצמבר בכל שנה, נערכות במדינה חגיגות וזהו יום שבתון לכולם, וכנ"ל גם יום הולדתה של המלכה. הצד הפחות מלהיב בהערצה הגדולה של התאילנדים למלך בא לידי ביטוי באיסור החמור ובענישה כלפי מי שמתבטא כנגדו. 

עם מותו של המלך הוכרזו 30 ימי אבל במדינה. מה זה אומר עבור התיירים?
 
 

מה קורה עם המסיבות המפורסמות של תאילנד?

 
מסיבת הפול מון הקרובה בקופנגן ב-14 בנובמבר תתקיים כסדרה, אולי המוזיקה תהיה מעט חלשה יותר, אבל המסיבה, ואלו שאחריה, יתקיימו. בארים ומסעדות פתוחים כרגיל עם פחות ווליום ברמקולים. הדבר נכון לכל האזורים התיירותיים במדינה.
 
 

מה קורה כרגע באיים?
 

בימים הראשונים לאחר פטירת המלך לא נשמעה מוזיקה חזקה באיים וניתן היה לחוש את האבל של עם התאילנדי, אך תוך מספר ימים העסקים חזרו לתפקד כרגיל. איי תאילנד נשענים לחלוטין על עסקי התיירות ובמיוחד על מסיבות הפול מון באי קופנגן ולכן האטרקציות התיירותיות, כולל המסיבות, פועלות כסדרן. ישנם עסקים פרטיים שסגרו שעריהם, אך הם צפויים להיפתח שוב בקרוב.

 

ארמון המלך

 

ארמון המלך בבנגקוק, שבימים רגילים הוא אטרקציה תיירותית מבוקשת, יהיה סגור למבקרים בזמן הקרוב, זאת בשל סידורים הנוגעים להלוויית המלך ולמנהגי האבל. כנ"ל לגבי ואט פרה קוו – מקדש הבודהה מאמרלד בבנגקוק. 
 
 
ארמון המלך בבנגקוק יהיה סגור לבמקרים

 

קוד התנהגות



למרות שהעסקים פועלים ברובם כרגיל, התאילנדים מצויים כרגע באבל ולכן התיירים, כאורחים במדינתם, צריכים להתחשב בכך. כאורחים, תמיד חשוב לנהוג בכבוד כלפי המארחים אבל בסיטואציה הזו זה נכון שבעתיים. אתם לא חייבים ולא מצופה מכם לקחת חלק במנהגי האבלות, אבל אל תפריעו לתאילנדים להתאבל. היו סבלניים יותר, אל תבקשו להגביר את המוזיקה ובאופן כללי גלו רגישות והבנה.  


מידע נוסף: הצבא והמשטרה מתגברים את נוכחותם באזורים ציבוריים בתאילנד. אין סיבה להילחץ מזה, המטרה היא לשמור על הסדר והביטחון של כולם. בנוסף, שירותי בנק, תחבורה ציבורית ושירותים רפואיים עובדים כרגיל. 



לא בטוחים מה לעשות? מוזמנים להתקשר אלינו ולהתייעץ: 09-9700400
 





ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...