מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

flyeastSriLank- סיכום שנת 2014


flyeastSriLank
מר שמואל קניגסברג , מנהל סניף סרי לנקה (קולמבו)


סניף סרי לנקה, הממוקם במרכז קולומבו, נפתח ב-2014 בשיתוף עם מר שמואל קניגסברג הפועל בסרי לנקה זה למעלה מעשור. בהמשך להקמת הסניף, פתחנו בשיתוף עם שגרירות סרי לנקה בישראל את "לשכת התיירות ישראל-סרי לנקה" שנחנכה בטקס מכובד בשגרירות סרילנקה בישראל, בנוכחות שגריר סרי לנקה בישראל, מנכ"ל flyeast , מר יריב פישר ומכובדים נוספים.

הסניף בניהולו של מר קניגסברג, נותן תשובות 'בקצב ישראלי' עם מידע, שירות , אמינות ובמתן תגובות מהירות בכל צורך.

"תמיד ראיתי באי היפהפה את הפוטנציאל האדיר שיש בו כיעד תיירותי אשר עדיין לא התגלה במלואו לתייר הישראלי", מציין קניגסברג ומוסיף: "לשמחתי בשנים האחרונות השמועה החלה לעבור מפה לאוזן ורבים מהמטיילים הישראלים הכניסו את סרי לנקה לרשימת היעדים אליהם הם שואפים להגיע והתיירות מישראל גדלה. המטייל הישראלי פונה אלינו לסניף ואינו מרגיש לבד בארץ זרה."

ומה צופה העתיד?

קניגסברג צופה כי התיירות מישראל לסרי לנקה תעלה ותגדל בזמן הקרוב. "סרי לנקה נמצאת בתנופת התפתחות בכל התחומים ובמיוחד בתחום התיירות והמלונאות. לבתי המלון הקיימים יצטרפו בתי מלון חדשים של רשתות בינלאומיות מכל העולם, שנמצאים כבר בתהליך בנייה. האי הטרופי הזה מדהים ביופיו ,כובש את הלב בתרבות ובתושבים המקומיים הלבביים שבו. הוא מתאים למטיילים במסלולים מגוונים כמו נופש שיכול לשלב גם טיולים קצרים, טיולי בר מצווה המשלבים רפטינג, קמפינג, שמורות טבע, טיולי אופניים, טיולי גלישה, צפייה בדולפינים ולווייתנים ועוד. סרי לנקה היא יעד גם לטיול רומנטי לזוגות בירח דבש עם רקע טרופי מושלם. בשנה הנוכחית אנחנו מתכננים להגדיל ולגוון עוד יותר את הפעילות בכל התחומים האלה ומקווים לראות כמה שיותר ישראלים מטיילים באי.
חשוב לציין שהתושבים הם אוהבי ומעריצי ישראל ,עובדה שאי אפשר להמעיט בחשיבותה בימים אלה."

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...