מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

האי הנחשק לשנת 2014

Palawan (פאלאוואן), אחד מ-7,107 האיים שבפיליפינים, נבחר ברוב מוחץ ע"י הקוראים של מגזין התיירות הנחשב Condé Nast Traveler כאי היפה בעולם, מבין 147 איים מדהימים ברחבי העולם. האי הקטן דורג לפני איי הבתולה, בורה בורה, מוזמביק, איי הוואי, איים קסומים באוסטרליה וניו זילנד, באלי ועוד רבים ויפים. הנציגות הפיליפינית ברשימת הנבחרים ממשיכה עם האי Boracay (בורקאי) הנמצא במקום ה-12 המכובד.

האי פאלאוואן בפיליפינים

כמדי שנה מפרסם המגזין את בחירתם של יותר ממיליון הצבעות מ-77,000 קוראים הבוחרים את המלונות הטובים ביותר בעולם, הערים, האיים, ההפלגות ואתרי נופש. האי המדורג ראשון מבין 147 האיים, בניקוד של 88.75, הוא כאמור Palawan, הממוקם בצד המערבי של איי הפיליפינים. במחוז פאלאוואן המורכב מ-1,769 איים שהם יעד אידיאלי לטיולים, בתי הגידול הטבעי נשמרו ואלפי מיני חיות חיים בהם, חלקן אף בסכנת הכחדה.

הסיבות לבחירה טמונות בנופים מרהיבים של צוקים גבוהים הנישאים מתוך צמחייה עבותה ויערות טרופיים, סלעים המיתמרים מתוך המים הצבועים כחול טורקיז, חופים עם חולות לבנים ועצי דקל המצלים עליהם ולגונות נסתרות. גולת הכותרת הוא הנהר התת קרקעי Puerto Princesa Subterranean הארוך ביותר בעולם, שהצטרף בשנת 2011 לאחד משבעת פלאי עולם הטבע. האטרקציה המרכזית היא שיט של מספר קילומטרים במורד הנהר, אל תוך מנהרות החצובות בקירות הסלע המפוסלים כנטיפים וזקיפים, לאורך מספר קילומטרים.

האי Boracay נבחר ע"י הקוראים בזכות החופים הטרופיים בעלי החול הלבן האבקתי, המים הצלולים בצבע טורקיז, המזמינים אתכם לצלילה, שנירקול, שחייה וסתם השתכשכות וגם בשל שלל הפינוקים שניתן למצוא באי. כאן תופתעו לגלות חיי לילה תוססים, אתרי נופש מפוארים לצד מקומות לינה פשוטים יותר, מקומות בילוי ומסעדות, פעילויות של ספורט ימי, שהשקיעות המרהיבות והמהפנטות משלימות את התמונה של החופשה האולטימטיבית.

להמשך קריאה וצפייה ב-30 האיים הנבחרים לחץ כאן

*היום, קל יותר לטייל בפיליפינים עם הסניף המקומי שלנו במנילה. לפרטים נוספים- חייגו 09-9700400

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...