מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

סיכום תערוכת התיירות IMTM2015

 17.2.15

מבקרים רבים הגיעו לתערוכת התיירות IMTM2015 כדי להתרשם מעשרות הדוכנים של מדינות מרחבי העולם, אשר עבדו במרץ רב לשכנע את הקהל המקצועי והפרטי שמדינתם היא היעד הבא של הישראלים. בנוסף אליהן, סוכניות תיירות נכנסת ויוצאת הציגו במהלך שני ימי התערוכה את מרכולתם באמצעות הפנינג צבעוני ותוסס עם תלבושות ססגוניות, מאכלים ומשקאות מקומיים, סרטוני וידאו והופעות קצרות. ביתן flyeast שהציג את לשכות התיירות ישראל-סרי לנקה, ישראל-הפיליפינים ומותג flymoon בלט בנוכחותו וזכה אף הוא להתעניינות רבה

פלייאיסט בתערוכת התיירות IMTM2015

למעלה מעשרת אלפים אורחים ביקרו בתערוכת התיירות הבינלאומית IMTM2015 שנערכה בגני התערוכה בתאריכים 11-10 בפברואר 2015. בתחילת התערוכה נערך טקסט הפתיחה בנוכחות שגרירים, דיפלומטים, נציגים מענף התיירות ומשלחות ממדינות שונות כמו הודו, יוון, קפריסין, רומניה, פולין, ספרד ועוד. מנכ"ל משרד התיירות, מר אמיר הלוי, נאם בטקס והתייחס בדבריו לחשיבות קיום התערוכה לשם קידום תעשיית התיירות ואת ההתפתחות של הענף בשיווק דיגיטלי ואון ליין בעזרתם של כלים חדשניים.

מבקרים רבים התרשמו מהביתן רחב הידיים בחסות flyeast ושגרירויות סרי לנקה והפיליפינים שבו התאגדו לשכת התיירות ישראל-פיליפינים ולשכת התיירות ישראל-סרי לנקה. לצדם נכח דוכן מותג flymoon המתמחה בחופשות רומנטיות בסרי לנקה והאיים המלדיביים אשר הציג את הריזורטים המופלאים של ענקית בתי המלון מהמלדיביים חברת Sun Travels & Tours . נוסף להם דוכני הסניפים flyeastSriLanka ו- flyeastPhilippines זכו לפעילות והתעניינות רבה מהאורחים בתערוכה.

טקס גזירת הסרט של השקת הביתן נערך בנוכחות שגריר הפיליפינים מר ניל איפריאל (Neal Imperial), שגריר סרי לנקה מר סראת' וויג'סינג (Sarath Wijesinghe), ושגריר נפאל מר פראהלאד קומר פאראסי (Prahlad Kumar Prasai), מנכ"ל flyeast מר יריב פישר ומכובדים נוספים.



לאחר השקת הדוכן באופן רשמי, שגריר הפיליפינים פתח ותיאר את הפיליפינים כיעד מבוקש ואת שיתוף הפעולה עם חברת flyeast בלשכת התיירות ישראל-פיליפינים המקדמת את תיירות הישראלים לפיליפינים, המוכיח את עצמו מדי שנה. בהמשך להקת רקדנים פיליפינית הפליאו בריקוד פולקלור ייחודי ואחריהם חבורת זמר הנעימה את זמנם של הנוכחים כששרו שיר בטאגאלוג ובקאבר מרגש לביטלס.

מגזין ואתר התיירות IAS המספק מידע חיוני לסוכנים ואנשי מקצוע בענף התיירות, סיקר את האירוע ובחר לפתוח את הסרטון עם מנכ"ל flyeast מר יריב פישר.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...