המומחים לטיול מוצלח במזרח

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

תנאים והגבלות -flyeast
על המדיניות, הכללים, החוקים, ההגבלים
ומה שביניהם
mainPicture

תנאים והגבלות- flyeast

חברת התיירות המובילה בישראל לטיסות, מלונות וטיולים במזרח הרחוק

 

תנאים כלליים

חברת פלייאיסט בע"מ, מפעילת אתר " flyeast ",אתר "HOTELeast" ואת המותגים flymoon ומותג flysurf, פועלת כסוכנות נסיעות המתווכת בין הנוסע לבין ספקי השירותים השונים, כגון: ספקי טיסות, בתי מלון, הסעות, חבילות מיוחדות וכדומה. השירותים המוצעים באתר זה מבוצעים על אחריותם של ספקי השירותים למיניהם.

חברת פלייאיסט  בע"מ (להלן: "פלייאיסט") אינה אחראית בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן, עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי השירותים, או עקב גורמים שאינם תלויים בספק כגון: שביתות, מזג אוויר, ימי חג וכדומה.

הזמנה משירותי התיירות המוצעים על ידי חברת פלייאיסט מהווה הסכמה מצד הלקוח לכל התנאים וההגבלות המפורטים במסמך זה. 

 

כללי

כל אזרח ישראלי המבקש לצאת מן הארץ, אחראי בלעדית להצטייד במסמכים הבאים: 

דרכון – יש לוודא כי הדרכון שברשותכם בר תוקף ל - 6 חודשים לפחות מתאריך צאתכם מהארץ. צלמו את דרכונכם לפני היציאה מהארץ ושימרו את הצילומים בנפרד. 

אשרות כניסה ותשלום מס יציאה - באחריותכם לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן תרצו לבקר למעט אשרה לירדן בימי ההסעה. ודאו את הצורך באשרה עם הקונסוליה של המדינה בה תרצו לבקר. מומלץ להוציא את כל אשרות הכניסה בארץ, גם אם מועד הביקור מאוחר ותוקף האשרה יפוג. חידוש אשרת ביקור בחו"ל קל יותר. במקרים רבים לא ניתן יהיה לקבל אשרה בחו"ל אם הבקשה המקורית לא הוגשה בארץ. מודגש כי המחיר אינו כולל תשלום מס יציאה בשדות תעופה במדינות כגון הפיליפינים, נפאל ועוד. 

בעלי תעודות מעבר - מחויבים באשרת כניסה לכל יעד. באחריות הנוסע לדאוג לאשרות כניסה למדינות בהן ירצה לבקר.

פוליסת ביטוח רפואי ומטען - מומלץ מאוד להצטייד בפוליסה מסוג זה. כמו כן, אנו ממליצים שהדבר יוסדר טרם הנסיעה. 

תרופות וחיסונים - עליכם לבדוק את הצורך בתרופות וחיסונים למדינות בהן תבקרו. התייעצו עם הרופא האישי שלכם ופנו למשרד הבריאות או לאחד המרכזים הרפואיים המתמחים בנושא. 

תשלומים - יש להשלים את התשלום עבור ההזמנה לא יאוחר מיום הכרטוס/הזמנת השובר (חבילות). המחירים הנקובים במטבע זר מחושבים לפי שער המזומנים הגבוה ביום התשלום.

החזר יינתן בשקלים בלבד ולפי שער מזומנים נמוך בניכוי דמי רישום, ביטול ותוספות אשראי עד 60 ימי עבודה לאחר הביטול.

במקרה של ביטול מצד המארגן, יוחזר לנוסע מלוא הסכום שהנוסע שילם בשקלים בלבד.

אזהרת מסע - יש לבדוק את יעד הנסיעה מול משרד החוץ ומול המלצות המטה ללוחמה בטרור - חברת פלייאיסט  בע"מ פועלת בהתאם לתקנות שירותי התיירות (חובת גילוי נאות) התשס"ג (2003). 

 

מטען וכבודת יד

כרטיסי הטיסה למרבית היעדים בעולם מתירים לנוסע כבודה במשקל של 20 ק"ג + כבודת יד במשקל 5 ק"ג בלבד למעט חברות ה- Low Cost אשר מתירות סה"כ כבודה במשקל של 15 ק"ג.

חברות התעופה רשאיות לגבות תוספת תשלום בגין משקל עודף לרבות כבודת יד לפי תעריף שנקבע על ידן וע"פ שיקול דעתן הבלעדי.

אין חברות התעופה מתחייבות לקבל כבודתו של נוסע באותה טיסה יחד עימו. אם עלתה הכבודה על המשקל המותר, אף אם שילם הנוסע בגין המשקל העודף, עדיין אין הדבר מהווה התחייבות לקבלת הכבודה לאותה הטיסה.

במקרים חריגים אלו תגיע הכבודה ליעד על טיסה אחרת, באחריותה של חברת התעופה.

במקרה של אבדן ו/או נזק למטענכם בתחנת היעד בחו"ל, עליכם לפנות למשרד סוכן השינוע באולם הנוסעים הנכנסים ולדאוג למלא טופס אובדן/נזק למטען.

שימו לב! תינוקות עד גיל שנתיים אינם זכאים להטסת כבודה ולמקום ישיבה. אין אפשרות להתחייב על מקומות ישיבה מסוימים בטיסה ו/או על שורות ראשונות במטוס. הזמנת עריסת תינוק הינה בגדר בקשה בלבד ותלויה באישור חברות התעופה ובאחריותן.

שירות "סע וטוס" - יציאה מת"א

שעת יציאה - שעת היציאה מת"א נקבעת על פי שעות ההמראה של הקבוצה מירדן. מומלץ להגיע כחצי שעה לפני השעה שנקבעה בכדי למנוע מקרי איחורים. יש להתעדכן בשעת היציאה כיום עסקים לפני מועד היציאה (היה ומועד היציאה הינו ביום א' יש להתעדכן ביום ה' טרם הטיסה) ולאשר את היציאה שבוע לפני הטיסה בלינק הבא.

איחור שעת היציאה מת"א - ההסעות מת"א תצאנה בהתאם לשעה אשר נקבעה מראש.

פלייאיסט בע"מ אינה נושאת באחריות בגין השלכות האיחור. כמו כן, הלקוחות המאחרים יחויבו בתשלום קנס על סך 100$.

הגעתם של הלקוחות, אשר אחרו את ההסעה מת"א, ישירות לשדה התעופה בירדן (ביום האיחור) תהיה באחריותם ועל חשבונם של הלקוחות המאחרים. 

הגעה למעבר הגבול ותשלום במעבר - חברת פלייאיסט מתאמת מראש את הגעת הקבוצה למסוף הגבול הן בצד הישראלי והן בצד הירדני ובכלל זה דואגת להסדרת התשלומים המשולמים במעבר דהיינו, אגרות המעבר ו/או ויזות ו/או היטלים. 

מעבר שאטל מצידי הגבול - ככלל, חברת פלייאיסט נושאת בתשלום בגין מעבר הקבוצות בצידי הגבול. אולם, ייתכנו מקרים בהם הלקוח יישא בתשלום על סך של 4.0 ₪ במעמד היציאה וסך של 6.0 ₪ במעמד החזרה.

חברת פלייאיסט מתזמנת את זמני ההגעה למעבר הגבול לצורך הגעה מהירה לשדה התעופה ועל כן הנוסעים מתבקשים להקפיד על מילוי ההנחיות הניתנות במעבר למניעת עיכובים מיותרים.

בשל לוח הזמנים הקבוע מראש, אין אפשרות להמתין במעבר הגבול עם הנוסעים במקרה של עיכוב בשל:

1.        בעיות ביטחון.

2.        בעיות מכס.

3.        איסור יציאה מהארץ.

4.        אחר.

חברת פלייאיסט תעשה כל מאמץ על מנת שנוסעים אלו יטוסו בטיסה הקרובה ביותר וללא דמי ביטול או דמי אי הגעה. 

ארוחות בטיסות - הארוחות המסופקות בטיסות הינן באחריותו הבלעדית של המוביל. חברת פלייאיסט אינה יכולה להתחייב בפני הנוסע על קבלת אוכל מסוג מסוים.

 

אישורי חזרות שירות "סע וטוס" חזרה לת"א

חובה לאשר את החזרה שבוע לפני תאריך החזרה לארץ באתר חברתנו בלינק הבא.

אישורי חזרות מול חברות התעופה (Reconfirm)-

מובהר בזאת כי אישור החזרות באוטובוס (בשירות "סע וטוס") באתר חברת "flyeast" אינו מהווה אישור לטיסת החזרה (Reconfirm) מחברת התעופה, בשל האמור יש לאשר את החזרה מול חברת התעופה.

 

מדיניות מחירים

חברת פלייאיסט עושה כל מאמץ להציע ללקוחותיה מוצרים במחירים ובתנאים אטרקטיביים במיוחד. המחירים המפורסמים באתר ומדיניות המחירים שלהלן הינם תקפים להזמנות המבוצעות במועד בו הפרסום עדיין בתוקף. שינוי או ביטול הזמנה – יחויבו בתשלום, כפי שמפורט בתנאי המחיר של המוצר ו/או כמפורט במסמך זה. לחברת פלייאיסט שמורה הזכות הבלעדית לשנות את מחירי השירותים המצוינים באתר בכל עת בהתאם לצרכיה המסחריים ולשיקול דעתה הבלעדי. 

מחירי השירותים יכולים לעלות ללא הודעה מוקדמת. המחירים מותנים בהזמנה ותשלום מראש: עליית מחירים תחול על כל ההזמנות שכבר בוצעו למעט אם שולמו מראש במלואם ומסמכי הנסיעה (כרטיסי טיסה, שובר מלון, שובר רכב וכד') כבר נמצאים בידי הנוסע. 

המחירים הנקובים במט"ח מפורטים בכל עסקה ספציפית והם יחויבו על פי שער ההעברות וההמחאות הגבוה ביום התשלום בפועל. 

לתשלומים בכרטיסי אשראי תתווסף עמלה בהתאם למספר התשלומים. 

החזרים כספיים עבור תשלום שהתקבל במטבע זר יבוצעו על פי שער מטבע המזומנים הנמוך ביום התשלום.
 

תנאי שינוי וביטול טיסות -

ביטול/שינוי ייעשה באמצעות קבלת הודעת ביטול בכתב במשרדנו. תאריך הביטול/שינוי הקובע יהיה תאריך קבלת המכתב/פקס במשרדנו. במידה ויום קבלת ההודעה הינו יום שבת או חג בארץ/בחו"ל, ייחשב יום הביטול/שינוי מיום העבודה הראשון שלאחריו. 

על ההזמנות יחולו דמי ביטול/שינוי בהתאם לתנאי חברת התעופה הרלוונטית.

מועד החזר כספים - החזר יינתן בשקלים בלבד עד 60 ימי עבודה לאחר קבלת בקשת הביטול. 

דמי שינוי -  לאחר התשלום על ההזמנה, על שינוי מועד הטיסות יחולו דמי שינוי בהתאם למדיניות חברת התעופה ובתוספת דמי טיפול.

מעבר תקופות - שינוי כרטיס טיסה אשר הוגבל לתקופה קצובה (שלושה חודשים/חצי שנה/ שנה/ אחר) כך שיחרוג לגדרי הגדרת תקופה אחרת, יחויב בתשלום בהתאם לתעריף אשר ייקבע על ידי חברת התעופה.

השינוי ייעשה על בסיס מקום פנוי בטיסה ובהסעה.

לעניין החברות המוגדרות כ- Low Cost - תאריך הטיסה ניתן יהיה לשינוי עד 72 שעות לפני מועד הטיסה. השינוי יעשה בתמורה להפרש שבין המחיר ששולם למחיר הטיסה המבוקשת, בתוספת דמי שינוי אשר ייקבעו על ידי חברת התעופה.

ביטול טיסה על ידי חברות Low Cost- חברות ה- Low Cost אחראיות אך ורק על הטיסה שנרכשה מהם. 

בביטול טיסה על ידי חברת התעופה, מכל סיבה שהיא, תחזיר חברת התעופה את עלות הכרטיס שנרכש ממנה בלבד פחות דמי הטיפול, מובהר בזאת כי חברות תעופה מסוג זה אינן אחראיות על טיסות ההמשך. 

דמי ביטול - דמי הביטול יחולו על הלקוח כפי שייקבע על ידי חברת התעופה, ספקי המלונות או שרותי תיירות אחרים בתוספת דמי טיפול,תאריך הביטול ו/או השינוי הקובע יהיה תאריך קבלת מכתב/פקס במשרדנו. 

כל ביטול יעשה בהתאם להוראת כל חוק (לרבות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981) וזאת בתוך ארבעה עשר ימים מיום עשיית העסקה ובלבד שביטול כאמור ייעשה לפחות שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני המועד שבו אמור להתממש השירות. ביטול של העסקה חייב להיעשות בכתב, באמצעות הפקס או במסירה אישית במשרדי החברה. בכל מקרה של מתן הודעת ביטול כאמור, יחויב המזמין בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 שקלים לאדם, לפי הנמוך מביניהם, ובלבד שהביטול של המזמין לא נעשה עקב פגם או אי התאמה בשירות כמשמעם בסעיף 14ה(א) לחוק, אז לא ייגבו כלל דמי ביטול.

האמור לעניין הזכות לביטול, כאמור לעיל, עפ"י הוראות החוק, לא יחול על הטובין והשירותים הקבועים בסעיף 14ג(ד)(2) לחוק, כלומר כאשר המועד שנקבע למתן השירות (שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי) חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, ממועד עשיית העסקה, במקרים אלו יחולו דמי הביטול כפי שייקבעו על ידי חברות התעופה, ספקי המלונות או שירותי תיירות אחרים, לרבות החברה עצמה. תאריך הביטול ו/או השינוי הקובע יהיה תאריך קבלת מכתב/פקס הביטול במשרדי החברה. 

מובהר בזאת כי חוק הגנת הצרכן אינו תקף כשמדובר בחברות תעופה שאינן ממריאות מישראל. 

כמו כן למעט טיסות מבצע המוגדרות כ- Non Refundable (ללא החזר) ולמעט חברות התעופה המוגדרות כ- Low Cost  (כגון אייר אסיה ואחרות) אשר בהן בלתי ניתן לבטל לאחר התשלום ולמעט סוגי כרטיסי טיסה המוגדרים ככרטיסים ללא החזר (non refundable). 

ביטול הזמנת בתי מלון - על ההזמנות חלים דמי ביטול/שינוי בהתאם לספקי התיירות השונים. יש להבהיר כי ישנם סוגי חדרים ומבצעים אשר אותם לא ניתן לבטל לאחר התשלום כיוון שהם מוגדרים כהזמנות ללא החזר (non refundable).

אי התייצבות לטיסה - תחשב כהודעת ביטול ותחוייב בהתאם למדיניות חברת התעופה/הספק. 

ככלל דמי הביטול לא יוחזרו למעט במקרים חריגים על פי שיקולי חברת פלייאיסט. על המעוניין לבקש החזר של דמי הביטול יש להעביר בקשה בכתב למשרדי חברת פלייאיסט בתוך 30 יום ממועד ההודעה בדבר הביטול. 

בקשות שיועברו לאחר מכן, לא יענו. 

אי שימוש בשירותי ההסעות "סע וטוס" מלא או חלקי - לא יהיה כל החזר בעבור אי שימוש מלא/חלקי בשירותי ההסעות לירדן/לת"א בשיטת "סע וטוס". 

על כל תשלום בגין הזמנת טיול ו/או נופש או טיסת שכר תחול זכות החילוט והקיזוז של המארגן והוא יהיה רשאי לחלט ולקזז את דמי הביטול מכל סכום אותו קיבל מאת הנוסע ע"ח ההזמנה. במידה והסכום אותו קיבל המארגן מהנוסע נמוך מסך דמי הביטול הנדרשים, חובה על הנוסע לשלם למארגן את ההפרש.


חברת פלייאיסט תהא רשאית לבטל עסקה:

א. במקרה ונפלה בהצעה טעות קולמוס, בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.

ב. במקרה של תקלה טכנית או תקלה אחרת.

חברת פלייאיסט תודיע לנוסע על ביטול כאמור לעיל, זמן סביר לאחר שיוודע לה על הנסיבות שגרמו לצורך בביטול. במקרה כאמור לעיל תוצע לנוסע טיסה אחרת או שחברת פלייאיסט תחזיר את כל המקדמה ששולמה ובכך תצא ידי חובתה כלפי הנוסע.
 

אטרקציות וטיולים

תשר אינו כלול במחיר הסיור ונתון לשיקול דעתו של המזמין. 

ילדים אשר נוסעים בחינם אינם זכאים לארוחות וחייבים לשבת בחיק מבוגר במידה ואין מקום פנוי. 

לספקי סיור לא תהיה כל אחריות לאבדות בכלי רכבם או במהלך הסיור. 

זמני איסוף מהמלונות ומשך הזמן של כל סיור משוערים וכפופים לתנאי התנועה. 

במידה והספק אינו יכול לבצע את האיסוף מהמלון המבוקש, תוצע נקודת איסוף חלופית. 

לספקי הסיור הזכות לשנות את מסלולי הטיול או לבטל את הסיורים בהתרעה קצרה או ללא התרעה מכל סיבה שהיא. 

במקרים כאלה תוצענה למזמין לפחות אחת מהאפשרויות הבאות: (א) להצטרף לסיור המבוקש במועד חלופי. (ב) להצטרף לסיור חלופי. (ג) לקבל החזר כספי מלא מהחברה. 

החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את המסלול וזאת בהתאם למזג האוויר ולתנאי השטח, מובהר כי לא תמיד יתאפשר לראות את כל המסלול המתוכנן וזאת בהתאם לשיקולי הספק. הכניסה לאתרים במסלול הסיור כרוכה לעיתים בזמן המתנה ארוך אותו לא ניתן לאמוד מראש והוא כלול בזמן הכללי של הסיור. 

אם לא נאמר במפורש אחרת, על הנוסעים להתייצב בנקודת האיסוף כ-15 דקות לפני מועד תחילת הסיור.

 

תנאי ביטול בתי מלון סיורים ואטרקציות

ביטולים ושינויים: שינויים בהזמנות מאושרות וביטולי הזמנות כפופים לתנאים שלהלן: ניתן לבטל הזמנה מאושרת או לערוך בה שינויים בהתאם לפרטים המופיעים לגבי כל שירות ושירות בזמן ביצוע ההזמנה.

הודעה על ביטול או שינוי:

יש להודיע לחברת "פלייאיסט" בכתב על כל הודעת ביטול. 

אין החברה אחראית על תקלות טכניות מצד המזמין או אתר החברה אשר יכולות למנוע מהמזמין ביצוע ביטול ההזמנה באתר.

ביטולים שיועברו ישירות לספק השירות ולא דרך החברה לא יחשבו כביטולים מחייבים.

דמי ביטול: ביטול הזמנה עשוי להיות מחויב בדמי ביטול.

שינוי תאריך ההגעה בתוך תקופת הביטול ייחשב כביטול. 

דמי הביטול שיחולו לפי מועד הביטול:

מלונות: ביטול שיתקבל בתקופה שבין 2 ימים לפני תאריך ההגעה ועד לתאריך ההגעה - דמי ביטול בגובה המחיר ללילה הראשון. מחיר הלילה הראשון יכול להיות שונה ממחיר שאר הלילות. 

דירות ובתי נופש: ביטול שיתקבל בתקופה שבין 4 ימים לפני תאריך ההגעה ועד לתאריך ההגעה - דמי ביטול יהיו בגובה מחיר הלילה הראשון. מחיר הלילה הראשון יכול להיות שונה ממחיר שאר הלילות. 

סיורים ואטרקציות: ביטול שיתקבל בתקופה שבין 3 ימים לפני תאריך ההגעה ועד לתאריך ההגעה - דמי ביטול מלאים בגובה 100%. 

גם על שינויים הכרוכים בהפחתת מספר המשתתפים יחולו 100% דמי ביטול. 

סיורים פרטיים, העברות משותפות ופרטיות: ביטול שיתקבל בתקופה שבין 4 ימים לפני תאריך ההגעה ועד לתאריך ההגעה - דמי ביטול מלאים בגובה 100%. 

גם על שינויים הכרוכים בהפחתת מספר המשתתפים יחולו 100% דמי ביטול. 

דמי שינוי: במקרים בהם יתבצע שינוי בשירות בתקופת דמי הביטול אשר כתוצאה ממנו המזמין יהיה זכאי להחזר כספי ולא נגבו דמי ביטול, תגבה החברה דמי שינוי בסך של 30 דולר. 

כל השינויים כפופים לזמינות ולתנאים שהגדיר ספק השירות. מלונות יכולים לא לאשר הפחתת לילות או חדרים בתקופות ביקוש גבוהות, ודירות ובתי נופש לא יאשרו זאת בהתאם לתנאים שהוגדרו בעת ההזמנה. 

 

תנאים מיוחדים והגבלות על אפשרות הביטול:

הודעה על תנאי ביטול מיוחדים או הגבלה על אפשרות הביטול תימסר למזמין בעת ביצוע ההזמנה באתר החברה או טלפונית. 

תנאי ביטול מיוחדים יכולים להיות משני סוגים: 

א. תחילת תוקפם של דמי הביטול מוקדם יותר מתנאי הביטול הרגילים. 

ב. המזמין יחויב בדמי ביטול מלאים (100% מסכום ההזמנה) במקרה של ביטול. מקרים כאלה חלים בדרך כלל על הזמנות בתקופות יריד, פסטיבלים, תערוכה או ביקושים מיוחדים, יש להבהיר כי במדינות כגון תאילנד והודו ישנם הרבה בתי מלון מבוקשים המנהיגים מדיניות של דמי ביטול מלאים. 

הגבלה על אפשרות הביטול יכולה להיות, לדוגמא, איסור שינוי שמות, קביעת מינימום שהייה, תשלום דמי נופש במלונות מסוימים וכדומה.

 

נזקים – ביטוח

אין חברת פלייאיסט אחראית לנזקי הנוסע שיגרמו כתוצאה מתאונות, מחלות, נזק למטען או כל נזק ישיר או עקיף שעלול להיגרם לו במהלך הטיול ו/או הנופש עקב תאונה, אלימות, שוד, גניבה, אבידה של מטען או מסמכים, כרטיסי טיסה, דרכון, אשפוז, הוצאות רפואיות וכיו"ב. מובהר ומודגש בזאת כי לא יהיו החזרים כלשהם בגין הפסקת הטיול עקב מחלה, פציעה או סיבה אחרת כלשהי . 

חברת פלייאיסט מציעה לנוסע לבטח עצמו על חשבונו בביטוח אישי נרחב המכסה את הנזקים והאירועים המתוארים לעיל. חברת פלייאיסט מודיעה בזאת מפורשות כי היא פועלת כמתווכת בין הנוסע לבין נותני השירותים המבצעים (קרי: חברות תעופה, בתי מלון וכיו"ב). 

כבודת הנוסעים הנה באחריותו הבלעדית של הנוסע ו/או המוביל האווירי ו/או נציגו אשר מספק למוביל את שירותי הקרקע ולחברת פלייאיסט אין כל שליטה ו/או אחריות באשר לכך. הטיפול בכבודה שלא הגיעה או נפגעה אינו באחריות חברת פלייאיסט.

 

חילוקי דעות

חברת פלייאיסט, נציגיה או כל אחד אחר, אינם מוסמכים להחזיר וגם/או להבטיח כספים כלשהם וגם/או לשנות כל שינוי בתנאים ובמידע הכללי המפורטים בתנאים אלה. החזרים או זיכויים לנוסע יינתנו ע"י חברת פלייאיסט בארץ בלבד ולאחר בירור הבקשה. 

בירורים, תלונות והחזרים בקשר להזמנות בחו"ל יש להעביר למשרדינו בכתב לא יאוחר מ-30 יום מיום חזרת הלקוח לארץ. בירורים ותלונות אשר יגיעו מאוחר יותר לא יטופלו. 

מוסכם ומוצהר בזאת מפורשות כי עצם הרשמתו של נוסע במקום כלשהוא ברחבי הארץ, לא תקנה סמכות שיפוט מקומית לבתי המשפט שבאזור שיפוטם מצוי הנוסע. בכל מקרה שתוגש תביעה נגד חברת פלייאיסט לבדה וגם/או יחד עם צדדים שלישיים, תהא סמכות שיפוט מקומית לבתי המשפט בעיר הרצליה בלבד.

מידע אישי
חברת פלייאיסט מכירה בעובדה כי השמירה על פרטיות המידע האישי שלכם חשובה. לפיכך, המידע האישי שאנו מקבלים ואוספים בעת השימוש באתר לעולם לא נמכר לצד שלישי.
 
צרו קשר
שלח
שלח
מוקד טלפוני
למידע והזמנות:
09-9700400
 
המשרדים שלנו
הסניף המרכזי: רח' משכית 32,
בניין מרכזים, הרצליה פיתוח
טלפון:
09-9700400
פקס:
09-9500440
שעות פעילות הסניף:
א'-ה': 08:00-19:00
ו' וערבי חג: 08:30-13:00
שימו לב:
אנו מפעילים שירות מוקד חירום 24 שעות. במקרה הצורך התקשרו
09-9700400
והמתינו למענה.
 

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...