מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast

mainPicture

דבר המנכ"ל, מר יריב פישר

מנכ"ל פלייאיסט יריב פישר שנת 2014 הייתה דינאמית ופורה לחברת flyeast שפועלת כבר למעלה מעשור, וביססה את מעמדה כחברה המובילה בתיירות למזרח. פריצת הדרך שלנו החלה בשירותי "סע וטוס" שלא היו קיימים בכלל ולמזרח בפרט, ובטיסות מוזלות דרך מדינות המפרץ, אך כיום אנו גאים למכור את כל חברות התעופה הטסות למזרח- גם מנתב"ג, בתי מלון, טיולים, אטרקציות ועוד.

השנה חברת התיירות flyeast עשתה צעד חלוצי נוסף ופתחה סניפים מקומיים במדינות המזרח: נפאל, סרי לנקה, תאילנד והפיליפינים. הצוותים שלנו בסניפים מעניקים שירות וייעוץ מקצועי ואדיב, המלווה את הקהל הישראלי מתחילת המסע ועד סופו ומעניקים למטיילים נחיתה רכה.

למותג flymoon המתמחה בחופשות רומנטיות וירח דבש, נוסף המותג הייחודי flysurf המתמחה בחופשות גלישה לחובבים ועד מקצועיים, בשיתוף פעולה ותחת ניהולו המקצועי של הגולש המוכר עמית ענבר.

פרט לתוספות החדשות, חברת flyeast פועלת כל הזמן לקידום התיירות למזרח, והשנה יזמה את הקמתה של "לשכת התיירות סרי לנקה-ישראל" המחזקת ומקדמת את קשרי התיירות בין שתי המדינות.

מעל הכל הכוח האנושי הוא הגרעין החשוב של החברה. הלקוחות שלנו הם בעדיפות ראשונה ועל כן כל לקוח שלנו מקבל עם חזרתו לארץ בקשה למענה על משוב אישי על השירות והחופשה אותה תכננו דרכנו. אנו גאים בציונים הגבוהים שהסוכנים מקבלים, ועושים כל מה שאפשר כדי להשתפר ולהתייעל כדי לתת את השירות הטוב ביותר לקהל לקוחותינו.

לסיכום, הייתה לנו שנה מעניינת מאוד וזו והבאה עלינו לטובה לא תהיה משעממת אף היא.

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...