מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

מסע קולינרי במנילה עם השף יוסי שטרית!
בעיתון ישראל היום כתבו על המסע הקולינרי
לפיליפינים עם השף המדהים יוסי שטרית!
mainPicture

הקשר הישראלי במנילה - טיול קולינרי לפיליפינים


בעיתון "ישראל היום" הקדישו כתבה לישראלים והיהודים שהעתיקו את מגוריהם וחיים כיום במנילה, בירת הפיליפינים. במנילה מתגוררת קהילה יהודית מלוכדת אשר שומרת על הצביון הישראלי. חלק חשוב בשמירה על הצביון הוא כמובן מטעמי המטבח היהודי-ישראלי. בכתבה התייחסו לביקורו של השף יוסי שטרית, כוכב עולה בתחום הקולינריה בישראל, בליווי מיכל פישר - מנהלת השיווק של flyeast.
 


"...שוק האוכל מושך אליו בדרך כלל עד מחצית מבני הקהילה, אבל השבוע הנוכחות כמעט מלאה, בזכות האורח מישראל - השף העולה יוסי שטרית (39), הבעלים של מסעדות "קיטשן מרקט", "משיה" ו"אונזה" בתל אביב. הוא בא לפיליפינים עם מיכל פישר, מנהלת השיווק בחברת התיירות "פלייאיסט", כדי להשתתף בכנס הגסטרונומיה הבינלאומי "Madrid Fusion Manila" ולבשל ארוחה חגיגית לבני הקהילה."

כך נכתב ב"ישראל היום" אודות הביקור בפיליפינים



השף יוסי שטרית ושותפו אסף ליס. צילום: זאב ינאי


 

בנוסף בכתבה הרעיפו מחמאות על יואב גולן, הנציג של flyeast בפיליפינים ומנהל סניף פלייאיסט במנילה:
 

"האיש שלנו במנילה הוא יואב גולן (34), מדריך תיירים וסוג של תופעה מקומית. די באזכור שמו כדי לפתוח את הדלת של כל מועדון, מלון או מסעדה. רוב נותני השירות בעיר יכנו אותו "בוס", וכך גם שוטר התנועה שהוא שכר כדי לכוון את הרכב שלנו ולסייע לנו להילחם בפקקים"

 

 



בשנים האחרונות חלה עלייה משמעותית בכמות המטיילים הישראלים לפיליפינים וטיול לפיליפינים הוא כבר אינו עניין של מה בכך. חברת פלייאיסט, יחד עם לשכת התיירות פיליפינים-ישראל עושים ימים כלילות בשביל לחשוף את המטייל הישראלי למדינת האיים הקסומה הזו:
 

"תנועת התיירים הישראלים למנילה נמצאת במגמת עלייה. לדברי מיכל פישר מ"פלייאיסט", בשנה שעברה כבר פקדו את המדינה קרוב ל־10,000 ישראלים. רובם באים למנילה ליומיים־שלושה, ומשם ממשיכים לנופש באחד מאיי הנופש היפים."


 


אתם מוזמנים לדבר איתנו ולהתעניין אודות טיול לפיליפינים, אטרקציות בפיליפיניםטיסות לפיליפינים, טיסות פנים בפיליפינים ועוד! המומחים של פלייאיסט ישמח לספר לכם אודות המבצעים והטיולים שלנו! 

 


אפשר בטלפון:

09-9700400


ואפשר להשאיר פרטים בטופס שמתחת ונהיה בקשר ממש בקרוב:

צרו קשר - טיסות עם קטאר
שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...