מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

חדשות flyeast
מלכת המדבר בפיליפינים
mainPicture

מסען של מלכות המדבר בפיליפינים 

הפיליפינים הם יעד מושלם לחופשות בטן גב, טיולים וטרקים בין טרסות האורז, שיט בין אי לאי במפרצים מרהיבים ביופיים. לא מפתיע שפרויקט מלכת המדבר בחר את הפיליפינים כיעד למסע השנה בשנית וזאת לאחר ההצלחה בשנה שעברה.

המסע מתרכז באי לוזון – הגדול מבין 7107 האיים. ממנילה ועד רכס ההרים קורדיירה, דרך טרסות האורז הידועות, ביקור בכפרים מבודדים והכרת בני שבטים מקומיים. במסע מחכים לבנות הפתעות כמו ראפטינג, ערבים מול המדורה ועוד.

טיול ג'יפים פיליפינים

סניף flyeastPhilippines נבחר מבין רבים לארגן, ללוות ולתכנן את המסע המורכב בזכות צי רכבי השטח, המקצועיות וההיכרות עם השטח. הצוות התלווה לנשים ודאג לכל הצד האדמיניסטרטיבי החל מהג'יפים החדישים, ארגון הלינה בשטח ובכפרים, האוכל והערבים מול המדורה.

במסע מלכת המדבר, המשתתפות משאירות מאחור את חיי השגרה, החברים והמשפחה ויוצאות להרפתקה במסלול ג'יפים מרתק ומאתגר והפעם בנופים המפעימים של הפיליפינים. המשתתפות מגיעות לאזורים שאינם מוכרים לתייר הממוצע ומתנסות בנהיגת רכבי שטח, ומפגש ייחודי עם המקומיים והתרבות המקומית החמה והלבבית.

סניף flyeastPhilippines מוציא לראשונה טיולי 4*4 בפיליפינים לקבוצות כל השנה. הטיולים נערכים בג'יפים חדשים ומלווים במדריכים מנוסים וצוות מיומן. תוכלו לבחור בין טיולי של יום, יומיים ועד 13 יום .

מלכת המדבר בפיליפינים

מלכת המדבר בפיליפינים

מלכת המדבר בפיליפינים

מלכת המדבר בפיליפינים

מלכת המדבר בפיליפינים

מלכת המדבר בפיליפינים

מלכת המדבר בפיליפינים


סניף flyeastPhilippines פועל באזור העסקים במקאטי שבמנילה, ומציע שפע של שירותים וידע נרחב, החל מטיסות פנים, מלונות, טיולים ואטרקציות בפיליפינים ואפילו טיולי ג'יפים. הצוות המקומי בניהולו של יואב גולן שחי כבר כמעט שני עשורים במקום, נותן שירות מקצועי, אמין ואדיב עם ידע נרחב על האזור.
טופס הרשמה להרצאה
שלח
שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...