מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

מלכת המדבר פיליפינים - חדשות flyeast
קראו את הכתבה על מלכת המדבר בעיתון גלובס
mainPicture

מלכת המדבר ושבת המלכה! 

 

מלכת המדבר הוא מסע מיוחד במינו! המשתתפות משאירות מאחור את שגרת היום יום, המפשחה והחברים ונוסעות לטיול ג'יפים בפיליפינים - מאתגר ועמוס בנסיעות בטבע המפעים של הפיליפינים. בגלל האופי של הטיול לפיליפינים המיוחד הזה, למשתתפות יש יכולת להגיע לאזורים פחות מוכרים לתייר הממוצע ומתנסות בנהיגה ברכבי שטח. כחלק מהטיול שמטרתו העצמה נשית המשתתפות חוות מפגש ייחודי עם תושבי המקום והתרבות המקומית החמה.


מלכת המדבר בפיליפינים

סניף flyeastPhilippines נבחר מני רבים ללוות את הטיול בזכות צי הג'יפים הנמצא בבעלותנו! כמו כן המומחים של פלייאיסט בפיליפינים מכירים את השטח בצורה אבסולוטית. צוות פלייאיסט בפיליפינים מתלווה למשתתפות מלכת המדבר במהלך המסך ודואג לכל הצד הלוגיסטי ולטיפול בג'יפים, בסידורי הלינה בשטח ובכפרים, באוכל ובשאר הפעילויות.

flyeast מזמינה גם אתכן להירשם להרפתקה דוגמאת "מלכת המדבר"! אנו נשמח לתת פרטים ומעודדים התארגנות ויציאה של קבוצות לטיולים בפיליפינים וטיול ג'יפים בפיליפינים בפרט. קחו השראה מהמסע המופלא של "מלכת המדבר" וקראו על טיולי הג'יפים של פלייאיסט אותם נשמח לארגן עבורכן ועבורכם!

המסע האחרון של מלכת המדבר לפיליפינים היה ייחודי - שילוב של נשים חילוניות ודתיות שיצאו יחד לאתגר של טיול ג'יפים בפיליפינים.

קראו את הכתבה שנכתבה על כך באתר גלובס כאן







 

מעוניינים בפרטים נוספים? צרו איתנו קשר עוד היום, התקשרו ל:
09-9700400
או
הרשמו בטופס הבא ואנו נחזור אליכם במהרה!



 

 

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...