מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

סניף flyeast בויאטנם

mainPicture
לפרטים ולמידע נוסף על שירות הוצאת ויזה לויאטנם לחצו כאן:
משך הטיסה: 13 ש'
שדה תעופה: HAN- Hanoi
טווח עלויות טיסה: $700-1,400
מזג אוויר
שלח

סניף flyeast בויאטנם 
            

 

נופיה המרהיבים של ויאטנם הם מוקד משיכה לישראלים רבים. בשנים האחרונות ענף התיירות הנכנסת לוייטנאם נמצא  במגמת עלייה וצפוי גם להמשיך לעלות - ובצדק. 
סוכני הנסיעות שלנו ישמחו לעזור לכם בסגירת הטיול המושלם בויאטנם, עם טיסות, מלונות, אטרקציות וטיולים, שיותאמו במיוחד בשבילכם, לפי לוחות הזמנים, השיקולים האישיים וההעדפות שלכם. 
הסניף המקומי שלנו בויאטנם ידאג ששהותכם בויאטנם תעבור בדיוק כפי שתכננתם, יעזור לכם וילווה אתכם לאורך כל הטיול שלכם בויאטנם. הקשר הישיר עם הסניף המקומי שלנו מאפשר הזמנה של כל השירותים כבר מהארץ במחירים מקומיים ואטרקטיביים. האמינות של הסניף המקומי ב- flyeast ויאטנם , מספק את כל השירותים המקומיים הנדרשים למטייל בדגש על בטיחות, אמינות ומקצועיות, שהם ערכי היסוד של חברת flyeast באשר היא. 

אחת לחודש, מתקיימת הרצאה במשרדינו שבהרצליה על ויאטנם, ע"י המומחה של היעד, סוכן נסיעות וראש מחלקת ויאטנם - פלייאיסט בארץ, יהונתן לנסנר!

בהרצאה תקבלו את כל המידע החשוב על ויאטנם, על המקומות שאסור לפספס ומסלולי טיול מומלצים, תוכלו לשאלות שאלות ולקבל תשובות על כל מה שחשוב לדעת בזמן תכנון הטיול.
מוזמנים להתעדכן במועדי ההרצאות דרך האתר או דרך עמוד הפייסבוק

כתובת: משכית 32 הרצליה
 

הכירו את הצוות שלנו!

דורון מנהל סניף flyeast ויאטנם



טיפ מדורון:
מפרץ האלונג ביי, שהוכרז כאתר מורשת לאומי ע”יUNESCO , ממוקם בצפון-מזרח וייטנאם והינו בעל מבנה גיאולוגי וגיאומורפולוגי ייחודי. במפרץ קרוב ל 2000 איים העשויים אבן גיר ומכוסים בג’ונגל עבות, שהתהוו לפני 500 מיליון שנה. מומלץ לבלות לפחות לילה בספינה השטה בין המצוקים ולבקר בכפרי הדייגים שבסביבה

 

ואן אן - אחראית תפעול ופיתוח עיסקי בסניף flyeast ויאטנם

 
 ואן אן והצטרפה לצוות פלאייסט בסניף ויאטנם כאחראית תפעול ופיתוח עיסקי זאת בזכות הידע והנסיון העשיר שלה בתעשיית התיירות והאירוח. מחקר של יעדים חדשים ,פיתוח מוצרים חדשים שיותאמו לפנטזיות של הלקוחות זאת מטרה שהיא שואפת להשיג. ואן אן מאמינה שלהיות בקשר כם השותפים ולהקשיב לחלומות ולרצונות שלהם, התמקדות בלקוח וחתירה קדימה הם הערכים הבסיסיים להצלחה של הסניף. ואן אן והצוות שלהם כאן בשביל לוודא שזה קורה.
 
 

כרטיס ביקור
 

16th floor, Ladeco building, 266 Doi Can, Ba Dinh,
Hanoi, Vietnam
 982 614 224 (84+): office
 
+84-904592953 mobile
doron.shachar@gmail.com 
doron@flyeast.com
 
 

 


 
צור קשר עם סניף ויאטנם
שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...