מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

ביקור חיילי עמותת בלב אחד
בפיליפינים
mainPicture

ביקור החיילים מטעם עמותת בלב אחד
28.01.20

 

באופן רשמי אנחנו שמחים לעדכן על קבוצה מיוחדת אשר הגיעה אלינו החודש לחוויה בלתי נשכחת בפיליפינים - חיילי צ"הל שנפגעו במלחמות ישראל. מדובר על יוזמה מבורכת מטעם לשכת הסחר של ישראל פיליפינים שהגיעה כאשר יצרנו קשר עם עמותת "בלב אחד" שמטרתה לסייע לפגועי צה"ל.
 

החופשה נמשכה כ- 10 ימים מפנקים, בתאריכים 16-20.1.20 בהם בקרו החיילים באתרים עוצרי נשימה, שטו בסירות קאנו ורפסודות במסלולים קסומים - בנהר פגסנחאן, ובלגונות המפורסמות בהאיים הציוריים של אל נידו, ועוד יעדים מדהימים ביופיים. במהלך הטיול בפיליפינים פגשו החיילים את הקהילה הישראלית במנילה שקיבלה אותם בזרועות פתוחות, התארחו אצל משפחות ישראליות לארוחת ערב שבה החליפו בניהם סיפורים וחוויות. ולבקשת השגריר קיימו החיילים מפגש מרתק בשגרירות.

על החופשה המדהימה אחראים מספר גורמים שדאגו לתרום ולממן את החוויה, כגון:
לשכת המסחר ישראל פיליפינים. בית הכנסת במנילה. מספר תורמים מארצות הברית. ישראלים החיים במנילה אשר תרמו שירותים כמו השכרות רכבים, ארוחות ערב ועוד.
ופלייאיסט ששמחה לקחת חלק בפרויקט המבורך, ולבצע בפועל את הטיול מבחינה לוגיסטית - כאשר אלמוג, מדריך טיולים מומחה שליווה את הקבוצה לאורך כל המסלול, בנוסף פלייאיסט גם תרמה טיול יום מלא ואת הלינה במנילה.


מומחי הידע שלנו ישמחו לעזור לכם גם בניית מסלול בהתאמה אישית בפיליפינים, שכוללים טיסות לפיליפינים, מלונות בפיליפינים ואטרקציות בפיליפינים

צוות הסניף המקומי שלנו ילווה אתכם אישית לאורך כל הטיול וידאג שתהיה לכם חוויה מושלמת בפיליפינים! למידע נוסף על הסניף>>

 

טיול בפיליפינים


טיול בפיליפינים עם פלייאיסט





ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...