מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

סניף Flyeast פיליפינים

mainPicture

סניף flyeast פיליפינים

 

סניף פלייאיסט בפיליפינים

תחום התיירות מתפתח במהירות בפיליפינים והקהל הישראלי נחשף לאטו לאיים היפהפיים והאקזוטיים בעלי לגונות הטורקיז השקטות, רכסי ההרים המכוסים יערות טרופיים, והחופים המרהיבים. האוכלוסייה הפיליפינית מסבירת הפנים ואף דוברת האנגלית רק משלימה את החוויה הנפלאה באיים. בשנים האחרונות החופים והאיים של הפיליפינים קוטפים תארים רבים, כגון חוף נקפאן שנמצא באי פאלאוון - שנבחר לאחד מעשרת החופים היפים בתבל לשנת 2016.
בשדרות מקאטי (Makati Ave), ברובע העסקים המרכזי של מנילה, ממוקם הסניף של flyeast Philippines המנוהל ע"י מר יואב גולן. יחד עם ההיכרות הרחבה של יואב, הצוות המקומי והמומחה של flyeast בפיליפיניים, יעזור לכם וילווה אתכם לאורך כל הטיול שלכם!

בשנת 2013 הקימה flyeast את "לשכת התיירות ישראל - פיליפינים" בשיתוף עם שגרירות הפיליפינים בישראל, גוף חזק המקדם את התיירות הישראלית הפיליפינים. כיום סניף פלייאיסט בפיליפינים מהווה למעשה סוכנות נסיעות ישראלית בפיליפינים, לכן כשאתם מגיעים למנילה - בואו לבקר!

אחת לחודש מתקיימת הרצאה מרתקת על היעד המדהים - הפילפינים, בה תוכלו לקבל את כל המידע העדכני והרוולנטי ביותר הדרוש לכם לתכנון הטיול שלכם בפיליפינים.
ההרצאה מתקיימת במשרדנו שבהרצליה, והיא בחינם ללקוחות פלייאיסט!
לפרטים נוספים באתר או בעמוד הפייסבוק שלנו
כתובתנו: משכית 32 הרצליה


 

הכירו את צוות הסניף בפיליפינים

יואב גולן- מנהל המנהל

 

מר יואב גולן, איש עסקים אשר מתגורר בפיליפינים כמעט שני עשורים, חי ועוסק בתחום התיירות כבר שנים רבות. מאחר והוא גדל באיים משנות נערותו, הוא   מרגיש כי הפיליפינים הם ביתו מעבר למקור פרנסה. לאורך השנים עסק בתחומים שונים עד שגילה את התשוקה האמיתית בתחום התיירות והקים חברה מקומית לטיולי יום. עם ניסיונו הרב ואהבתו הרבה מנהל יואב את הסניף המשותף flyeastPhilippines הממוקם באזור תיירותי מרכזי, בלב שדרות מקאטי שבמנילה. 


Tricia Zabat


היא מנהלת הסניף. היא אחת העובדות הוויתיקות של פלאייסט בפיליפינים.  היא התחילה בתור סוכנת תיירות שעסקה בהצעות לזוגות, משפחות ,חברים ומנהלת הפרויקטים הראשונה של מסע מלכת המדבר.בזכות הניסיון והידע הרב שהיא צברה עם השנים היא מכירה את כל האטרקציות וכל פינה בפליפינים.  כיום היא חולקת את הידע שלה ומכשירה עובדים חדשים בפלאייסט ואחראית על ניהול התפעול של הסניף.
 

כרטיס ביקור

 

Unit 201 Germeil Building 7838 Makati Ave corner Valdez street Barangay
Poblacion Makati City Philippines
972.9.9700415+ (קו ישראלי ישיר לסניף)
Watsapp: +63.915.4296912
local: +63.915.4296912
 
 
 

 

 טיסות לפיליפינים

אטרקציות בפיליפינים

 

שלח
מזג אוויר
שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...