מכירים לך את המזרח הרחוק, מקרוב

09-9700400
למידע והזמנות:

צרו קשר

פנייתך נשלחה.
נציגנו יצרו איתך קשר בהקדם.

טיולים בהודו
טיול מאורגן לחג ההולי
בחודש מרץ
mainPicture
שלח


משך הטיסה: 10 שעות
שדה תעופה: DEL-Delhi
טווח עלויות טיסה: $649-1,200
מזג אוויר

טיול בהודו לפסטיבל ההולי


פסטיבל ההולי (Holi) הוא אחד הפסטיבלים הצבעוניים ביותר בעולם. הוא קורה פעם בשנה, בסמוך לחג הפורים שלנו, בחודש מרץ. במהלך הפסטיבל שוכחים הנוכחים בחגיגות כל רסן ומשתוללים ברחובות הערים וסביב המקדשים, מקיימים תהלוכות ורוקדים בחגיגה מתמשכת של צבעים. אחד מסימני ההיכר הידועים של הפסטיבל הוא התזת מים ואבקות צבעוניים שצובעות את העוברים והשבים (גם את התיירים!) ויוצרים מרקם צבעוני אנושי מהמם. אנו נחגוג יחד איתם, נשתולל ונשמח. בנוסף, נטייל באתריה היפהפיים של הודו הקלאסית, נתרשם מהתרבות העשירה שלה ונטעם מעט מהמסתורין האופף אותה. נבקר במקדש הזהב המרהיב באמריצר, בין המקדשים הפעילים והתוססים ביותר בהודו. נסייר בדלהי האלגנטית ובאתריה. נטייל במומבאי ונחווה את הניגודים הקיצוניים שבין העושר לעוני. נגיע לביקור מרתק בעיר הקדושה רישיקש השוכנת על שפת נהר הגנגס המפורסם ונשתתף בטקסים המרשימים על גדת הנהר. נמשיך בעיר הוורודה - ג'איפור, בירת רג'סטאן, אשר תושביה צבעוניים ומרתקים, שם נעלה על גבי פילים למבצר אמבר המרשים ונצפה בסרט הודי בבית הקולנוע הגדול באסיה. נכיר מקרוב את בניין הטאג' מאהל, אחד משבעת פלאי תבל, אשר מסמל את אהבתו של השאה ג'האן לאשתו האהובה. במשפט אחד - שבועיים של חוויות מהמרתקות ביותר שתחוו בחייכם.

המסלול:


יום 1| נתב"ג – טיסה לדלהי


נפגשים בנמל התעופה בן גוריון לטיסה לדלהי.

יום 2 | נחיתה בדלהי


עם הנחיתה בדלהי בשעות הבוקר, נצא לסיור בו נראה את המבצר האדום שנבנה במאה ה-17, נמשיך לג'אמה מסג'יד, אחד המסגדים הגדולים בהודו ולאחר מכן נבקר בראג' גאהט - מקום שריפת גופתו של אבי האומה ההודית, מהטמה גנדי. בהמשך נגיע לצ'נדי צ'וק, אחד השווקים הססגוניים ביותר באסיה ונתנסה בחוויה ייחודית של נסיעה בריקשות ברחובותיו הצפופים של השוק. נמשיך בסיורנו ונראה את שער הודו, בנייני הפרלמנט ואם הזמן יאפשר זאת נבקר גם במיין באזאר, המרכז של התרמילאים הישראלים בדלהי.
לינה בדלהי.




יום 3 | דלהי - רישיקש


בבוקר נצא ברכבת לעיר הקדושה רישיקש, השוכנת על גדות הגנגס, במקום בו יוצא הנהר הקדוש מהרי ההימלאיה אל מישורי צפון הודו. עם ההגעה לרישיקש נצא להשתתף בטקס הארטי המרשים על אחת הגהטות שלשפת הנהר, טקס שבו משתתפים מאות מאמינים הינדואים. רישיקש, אשר ידועה כבירת היוגה העולמית, התפרסמה בזכות האשראם של המהרישי מאהש יוגי אליו הגיעה להקת הביטלס כדי לספוג את אווירת הרוחניות שהשפיעה על כתיבת המוסיקה שלהם. רישיקש, הקדושה להינדואיזם, מציעה שילוב של אווירה דתית מיוחדת ונוף מרהיב. על הגשרים החוצים את הנהר הקדוש נראה ערב רב של עולי רגל, תיירים, קופים, קדושים הינדואים ומחפשי דרך מכל רחבי העולם אשר מגיעים למקום ללמוד הינדואיזם, יוגה ומדיטציה.
לינה ברישיקש.


 

 

יום 4 | רישיקש - הארידוואר


נפתח את היום בשיעור יוגה מרענן, מול נוף הגנגס המשתקף מבעד לחלונות המלון שלנו. נמשיך בטיול על שפת הנהר ובדרך נצפה במאות המאמינים המטהרים את גופם במימי הנהר, מקיימים טקסים ושולחים "סירות" עלים קטנות עמוסות בכל טוב כמנחה לאלת הנהר. אחר הצהרים ניסע לעיר הקרובה – הארידוואר שם נשתתף בטקס פוג'ה - טקס ארטי גדול ומרשים בנוכחות אלפי מאמינים.
לינה ברישיקש.

יום 5 | רישיקש – דלהי - אגרה


בבוקר נחזור לדלהי ברכבת ומיד עם ההגעה (בסביבות 12.00) נצא לנסיעה של כשלוש שעות באוטובוס לעיר אגרה, שם שוכן הטאג' מאהל – אחוזת הקבר שבנה הקיסר המוגולי שאה ג'אהן לרעייתו – אנדרטה המסמלת אהבה נצחית. הטאג' הוא אחד מיצירות המופת האדריכליות המפורסמות בעולם אשר מסמל בעיני המערב את הודו, יותר מכל יצירה אחרת והביקור במקום הינו חוויה בלתי נשכחת. לסיום נצפה במופע תיאטרון המספר את סיפור הטאג' ההיסטורי.
לינה באגרה.


יום 6 | אגרה – ג'ייפור


לאחר ארוחת הבוקר נצא לביקור במבצר אגרה המרשים ולאחר מכן נמשיך בנסיעה לעיר ג'ייפור. ג'ייפור נחשבת לאחת הערים המרשימות ביותר בהודו ומכונה "העיר הוורודה" בגלל בתי העיר העתיקה שנצבעו בורוד במאה ה-19 בפקודת המהרג'ה של ג'אייפור, לכבוד ביקורו של הנסיך מוויילס. הצבע הוורוד מסמל הכנסת אורחים. בג'ייפור נצא לסיור של כחצי יום, נראה את ארמון הרוחות - ה"האווה מהאהל", המשמש כסמלה של העיר ומהווה דוגמא לארכיטקטורה רג'פוטית במיטבה. נטייל בריקשות לאורכו של רחוב השוק התוסס של ג'ייפור ולבסוף נבקר בבירלה מנדיר, אחד המקדשים המרשימים שבנתה משפחת בירלה.
לינה בג'ייפור.

יום 7 | ג'ייפור


בבוקר נצא לביקור במצודת אמבר המפוארת והציורית אשר שימשה בעבר משכנה של נסיכות ג'איפור. אל המצודה נעלה על גבי פילים, נקבל סיור מודרך במבצר ונרד משם בג'יפים חזרה אל העיר העתיקה. בעיר העתיקה נבקר בארמון המלך, במצפה הכוכבים הידוע (ג'נטר מנטר) ונקבל זמן חופשי בשוק הססגוני. בערב – נלך לצפות בסרט הינדי בקולנוע ראג' מאנדיר - בית הקולנוע הגדול והמפואר ביותר באסיה - חוויה יוצאת דופן בה משתתף הקהל באולם באופן פעיל במה שמתרחש על המסך.
לינה בג'ייפור.



יום 8 | ג'ייפור - פושקר

בבוקר נצא לנסיעה של כשלוש וחצי שעות לעיירה פושקר. פושקר, שוכנת על שפת אגם קדוש שעל פי המיתולוגיה ההינדית נוצר ע"י פרח הלוטוס שנפל מחיקו של האל בראהמה. לכשנגיע נסייר בעיר ונראה את המקדש המיועד לבראהמה. נמשיך בסיור על גדות האגם, נצפה במאמינים ההינדים אשר לאורך כל שעות היום מבצעים טבילות טהרה באגם ומקיימים טקסים דתיים. במהלך הסיור נשתתף בטקס הינדי עם כוהן דת (בראהמין) מקומי. נמשיך בשיטוט בין חנויות ושווקי העיר השוקקים ולאחר מכן נצא לספארי על גבי גמלים, נלמד לתופף בסדנת תיפוף ונחזה במופע ריקוד רג'סטאני פולקלוריסטי.
לינה בפושקר.

יום 9 | פושקר – פסטיבל ההולי


היום נצא למרכז העיירה פושקר כדי להשתתף בפסטיבל ההולי הצבעוני והפרוע לו חיכינו! אפשר ואף מומלץ להתחפש (היום זה גם הפורים שלנו בארץ). פסטיבל ההולי הוא אחד הפסטיבלים הידועים והאהובים ביותר בהודו והוא נחגג בכל רחבי היבשת. הפסטיבל נחגג עם תום עונת החורף ומציין את ניצחון הטוב על הרע. בערב תחילת הפסטיבל מדליקים מדורות ובבוקר היום השני כולם יוצאים לרחובות וזורקים אבקות צבע אחד על השני, מתיזים מים ועושים שמח. אחר הצהריים, לאחר שנשטוף את עצמנו מכל הצבע שנזרק עלינו, נקבל זמן חופשי לקניות בשוק הססגוני של פושקר ובערב נשתתף בחגיגת פורים ובסעודה בבית חב"ד.

יום 10 | פושקר - דלהי


בבוקר נצא לנסיעה של כשבע וחצי שעות לדלהי. עם ההגעה נצא לביקור במקדש אקשרדהם, אחד המקדשים המרשימים ביותר בהודו. שיא הביקור במקדש הוא מופע מרהיב של אורות ומים באמפיתיאטרון של המקדש.
לינה בדלהי.

יום 11 | דלהי - אמריצר


בבוקר נצא ברכבת מדלהי לעיר הצפונית אמריצר - מרכזם הרוחני של בני הדת הסיקית. עם הגעתנו לאמריצר בשעות הצהריים נצא לטקס חילופי המשמרות המשעשע באטארי-ווגה, הלא הוא מעבר הגבול בין הודו לפקיסטן. נשתתף באופן פעיל בריקודים הנערכים לפני הטקס, בו נשים הודיות שרות ורוקדות ואלפי משתתפי הטקס מריעים להן ול"אמא הודו" בקריאות ג'אי בהראט (תחי הודו). בערב – נבקר במקדש הזהב לצפייה בטקס ההזוי בו משכיבים לישון את הספר "גורו גראנת סאהיב" – הספר הקדוש לדת הסיקית.
לינה באמריצר.


 

יום 12 | אמריצר - מומבאי


בבוקר נבקר שוב במקדש הזהב ונראה את חדר האוכל והמטבח הענקיים, המאכילים כ-80 אלף איש בכל יום. לאחר הביקור ניסע לשדה התעופה ונטוס לעיר מומבאי. בערב – מסיבת הסיום של הטיול מלאת ההפתעות...!
לינה במומבאי.

יום 13 | מומבאי – תל אביב


יום טיול מלא בעיר מומבאי. במהלך הסיור בעיר נבקר במכבסה הגדולה של מומבאי, במוזיאן גנדי, בטיילת מארין דרייב ובשער הודו. בנוסף נראה את תחנת הרכבת המרשימה "ויקטוריה" ואת ביתו של האדם העשיר ביותר בהודו. בתום הסיור נאכל ארוחת ערב במלון בקרבת שדה התעופה ונטוס בטיסת לילה לארץ.

יום 14 | חזרה לארץ 


נחיתה בצהריים בישראל.

תאריכים:

יציאה: 16.3.16
חזרה: 29.3.16

מחיר: $3500
 

המחיר כולל:

טיסות בינלאומיות
מלונות חמישה כוכבים ברוב האתרים (המלונות הטובים ביותר בחלק מהאתרים)
ארוחות בוקר וערב
מדריך ישראלי
אוטובוס ממוזג צמוד
מים מינרליים בכל הטיול
כניסה לכל האתרים:
ביקור בטאג' מאהל
מופע תיאטרון של סיפור הטאג'
סרט הודי בבית הקולנוע המפואר ביותר באסיה (ראג' מנדיר)
רכיבה על גבי פילים במבצר אמבר
מופע פולקלוריסטי ברג'סטאן
סדנת תיפוף בפושקר
ספארי גמלים בפושקר
השתתפות בפסטיבל ההולי
נסיעה בריקשות
נסיעות ברכבת
ביקור במקדש אקשרדהם כולל מופע לייזר ומים במקדש
ביקור במקדש הזהב
ביקור בטקס הורדת הדגלים בגבול הודו-פקיסטן

המחיר אינו כולל:

ביטוח רפואי ומטען (ניתן לרכוש דרכינו במחיר ובמפרט מיוחד), מומלץ להוסיף סעיף מבטח כנגד דמי ביטול
אשרת כניסה להודו (הפנייה לביצוע הזמנת ויזה דרכינו)
הוצאות אישיות (כגון כביסה, תשלום עבור צילום באתרים וכו')
תוספת עבור משקל עודף בטיסות
תשר למדריך

הערות:

- למארגן שמורה הזכות לשינויים במתווה המסלול בהתאם לשיקול הדעת ולמציאות ההודית
- מניסיון, הטיול בהודו מלווה בהרבה שינויים מפתיעים, נבקש לקבל זאת בהבנה לפי רוח המקום
- המחיר נכון לאדם בקבוצה של מינימום 15 איש

דמי ביטול:

עד 60 ימים לפני תאריך היציאה – לא ייגבו דמי ביטול.
עד 30 ימים לפני תאריך היציאה – ייגבו 25% מעלות הטיול.
עד 14 ימים לפני תאריך היציאה – ייגבו 75% מעלות הטיול.
אחרי 14 ימים לפני תאריך היציאה – יחוייב הנוסע ב-100% מעלות הטיול.



 

צרו קשר
שלח

ועוד דבר אחד קטן, תהיו חברים שלנו בפייסבוק, יהיה כיף

תהיו חברים שלנו בפייסבוק - פלייאיסט
ברגע זה אנו מחפשים את התוצאות הטובות ביותר עבור:

אנא המתן...